Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 14:25

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[IDK]Homepage erstellen fürn Root

Discussion on [IDK]Homepage erstellen fürn Root within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 1
Join Date: Oct 2011
Posts: 685
Received Thanks: 61
[IDK]Homepage erstellen fürn Root

Ich weiß nicht wie man eine Homepage erstellt für einen Root Server
mit:
-Rangliste
-Itemshop
-Registrierung
-etc.

Bitte um Hilfe
Skype wäre nett : lucasdurkovic96

Push
.Hoffnungslos' is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Service]Let me construct your homepage / Lass mich deine Homepage erstellen
06/16/2011 - elite*gold Trading - 23 Replies
English: Hello Com! I´m now ready with my schooling and have till oktober much time (Then begins my civilian service). I thought i can help those people to construct their homepage who can´t do it by them self. When you´re interested in my previous "projects" look here: LTSP-Server Adressverwaltung Dollart Fahrschule
Techniker gesucht fürn root
01/30/2011 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Hallo liebe COM von Epvps ich und eine freund suchen noch ein netten techniker der sich gut aus kennt mit MSQL einrichten es is ein root server kein hamchi .. Unser techniker bekommt gern was dazu .. für seine arbeit .. und auch in game ein SGM acc. HP und alles haben wir schon ... wir freun uns auf nachrichten ..die vill lust haben bei uns ins team zu kommen suchen halt nen netten techniker .. fürn server Lg Lun:confused:a
Frage [Monarch Room] fürn Root !!
05/04/2010 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Hey, Wie entbuggt man den Room habe die normalen Files Für nen Root Server Ein kleiner TuT/Link würde Reichen !! :awesome: mfg: .KiNgLoNian



All times are GMT +1. The time now is 14:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.