Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 11:32

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Suche Teamspeak Gebe Mt2 acc

Discussion on Suche Teamspeak Gebe Mt2 acc within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
~FaiiL71~'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 206
Received Thanks: 57
Suche Teamspeak Gebe Mt2 acc

Suche einen Teamspeak sponsor oder teamspeak für 1Monat , für einen Pserver gebe einen auf .DE Metin


Klasse Krieger
Spielzeit 32h (1T 8h 27min)
Level31
Server Sertain
Position Tal von Seungryong


VMS+9 TIpp+9 etc !
~FaiiL71~ is offline  
Old 10/10/2011, 13:22   #2
 
Dr.[0]wned's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2011
Posts: 56
Received Thanks: 25
Ich habe einen für 6 Monate
Dr.[0]wned is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Suche]Einen der mir einen Teamspeak Server macht->gebe 1 E Gold Pro Server
09/28/2011 - elite*gold Trading - 19 Replies
Nunja Einfach hier reinschreiben wenn ihr so einen erstellen könnt... Allesweitere wird per PN besprochen
Teamspeak² Coloreditor - Change Teamspeak color
01/10/2011 - Tutorials - 15 Replies
English: You want to change youre Teamspeak Colors ? 1. Download the coloreditior 2. un-rar it to youre Teamspeak foulder and start the Exe 3. choose youre colors 4. save settings and run Teamspeak 5. Have fun with youre Modded Teamspeak ^^
Suche Teamspeak
06/24/2010 - Last Chaos - 3 Replies
huhu Leute... Ich suche ein kostenloses TS2 für mich und meine Gilde ... wäre nett wenn mir jemand zur verfügung stellen könnte :) LG
Suche TeamSpeak Server
02/22/2010 - Main - 2 Replies
Hallo, könnte mir jemand einen TeamSpeak Server sponsieren wo ich SA Rechte habe mit Interface (muss nicht SSA Interface sein !!!) und der TS soll 24/7 Online sein. (Wen manchmal Update kann er auch offline sein) Ich bräuchte den TS Server für Chaoscars. Es ist ein Browsergame was ich mit meinen Freunden und anderen Spieler spiele. Ich spiele nehmlich in einen Clan und wir bräuchten einen TS Server. (am besten TeamSpeak 2 Server) Würde einen TS Server brauchen wo nur mein Clan und...



All times are GMT +2. The time now is 11:32.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.