Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 21:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Kurze Hilfe benötigt!

Discussion on Kurze Hilfe benötigt! within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 20
Join Date: Nov 2006
Posts: 172
Received Thanks: 70
Kurze Hilfe benötigt!

Wenn ich meinen server starten will, kommt das hier im syserr log vom CH1.

SYSERR: Aug 25 11:41:07 :: GetMotionFileName: Motion: ch_water_dragon have not motlist.txt vnum(2493) folder(ch_water_dragon)
SYSERR: Aug 25 11:41:07 :: GetMotionFileName: Motion: ch_water_dragon have not motlist.txt vnum(2493) folder(ch_water_dragon)
SYSERR: Aug 25 11:41:07 :: GetMotionFileName: Motion: ch_water_dragon have not motlist.txt vnum(2493) folder(ch_water_dragon)
SYSERR: Aug 25 11:41:07 :: GetMotionFileName: Motion: ch_water_dragon have not motlist.txt vnum(2493) folder(ch_water_dragon)
SYSERR: Aug 25 11:41:07 :: GetMotionFileName: Motion: ch_water_dragon have not motlist.txt vnum(2493) folder(ch_water_dragon)
german1337 is offline  
Old 08/25/2011, 14:02   #2
 
.NighT™'s Avatar
 
elite*gold: 351
The Black Market: 123/0/0
Join Date: Apr 2011
Posts: 2,062
Received Thanks: 1,526
Das bedeutet, dass die Motions vom Wasserdrachen in der motlist.txt fehlen. Diese findest du im Ordner
Code:
/home/game/share/data/monster
Greetz
.NighT™
.NighT™ is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
Hilfe Benötigt :((((
07/23/2011 - Minecraft - 8 Replies
Nach dem einloggen in MC kam die meldung : Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem.
Need some Help/Hilfe benötigt
06/05/2011 - Shaiya Private Server - 4 Replies
Hi, I made a own P-Server (Shaiya). I do it after the TUT's from Omega, it works well but I cant fix one thing. http://up.picr.de/7283914cct.jpg I make in Login and Game /vchkoff and /nprotectoff. I checked the IP in the .ini! (I think it was the right :S) I'm new in this area. I have read a lot about it. But I cant fix it. Can some1 maybe help me. I have Windows XP.
Hilfe benötigt
05/22/2011 - Metin2 Private Server - 14 Replies
Hii an alle Ich habe mal ne frage und zwar ich habe mir grade ein root bestellt aber weiß jetzt nicht wie ich mein mt2 p-server darüber laufen lassen kann währe net wenn einer mir hilft gibt natürlich ein thx
Hilfe benötigt
12/11/2010 - Rappelz - 1 Replies
Guten Tag! Wer stellte den Server schon und spielte darauf von diesem Thema? http:// www.elitepvpers.com/forum/rappelz/736033-dev-server -files.html Bitte helfen Sie mir ich werde auch diesen Server stellen ist sehr dankbar! Es gibt das Programm Mssql und die Dateien von diesem Thema! Sie können nach den Punkten dass auch, wie schreiben zu machen? Oder durch das Programm TeamViewer, mir zu machen! Nicht zu flooden
HILFE BENÖTIGT
05/10/2010 - Metin2 Private Server - 7 Replies
Hallo Elite-Com Ich versuche grad mein Server auf Deutsch zu übersetzen bin leider auf nichts gestossen... 1. thormins..bla..bla..- geht nicht 2. navicat - dauert zu lange -.- xD 3. deutsche exe - bin dran nur sobald ich starte kommen fragezeichen nun würd ich gerne wissen ob vllt jemand mit teamviewer das mit



All times are GMT +2. The time now is 21:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.