Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2
You last visited: Today at 19:23

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Hunting quests metin2?

Discussion on Hunting quests metin2? within the Metin2 forum part of the Popular Games category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 152
Received Thanks: 62
Hunting quests metin2?

Hi Epvp i want official hunting quests of metin2.
Can someone help me?
Thanks.
vladcristian is offline  
Old 05/10/2015, 20:25   #2
wild wild son




 
Nick's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 5,829
Received Thanks: 3,369
->

Requesting files is generally forbidden here, individual quests can be created by the following .

Greetings
Nick is offline  
Old 05/10/2015, 20:33   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 152
Received Thanks: 62
Ok, sorry and thanks
vladcristian is offline  
Old 05/10/2015, 21:46   #4


 
Nectix's Avatar
 
elite*gold: 26
The Black Market: 135/0/0
Join Date: Apr 2012
Posts: 23,018
Received Thanks: 3,060
#closed
Nectix is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Quest-Ordner] ohne nervige Quests! + neue Kill-Quests [1.Teil der Idee Map1-SF]
05/01/2011 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 16 Replies
Heute will ich euch meinen Questordner ohne nervigen Quests vorstellen ( z.B. Biologenaufgaben,Rüssisaufgaben etc.). Der Download befindet sich im Anhang. Heute ist mein Server schrottgegangen, wollte mit meinen anderen Serverfiles neuinstallen ging nicht -> deswegen gibs keine Pics or Video etc.. Weil es so mager war, habe ich noch eigene neue Kill-Quests reingetan: - Ab lvl 80 Auftrag 1 Wüstenschildkröte töten -> Belohnung 3 Gegenstratagie - Ab lvl 90 Auftrag 1 Roten Drache killen ->...
Hero of Tatooine Quests (Hermit Quests)
10/22/2004 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Was sind die Hero of Tatooine Quests? Schon von Anfang an implementiert, haben viele Leute versucht die Quests zu lösen - meist ohne Erfolg das sie massiv verbugged waren. Mit der Zeit wurden sie dann ganz herausgenommen. Seit Publish 9 sind sie wegen Anfrage der Spieler wieder Ingame und das sogar revamped mit neuen Belohnungen und somit auch neuem Anreiz. Im Großen und Ganzen geht es bei dieser Questserie darum, für einen Hermiten vier verschiedene Quests zu lösen. Für jedes erfolgreich...



All times are GMT +2. The time now is 19:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.