Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2
You last visited: Today at 13:48

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Worüber nen Guide?

Discussion on Worüber nen Guide? within the Metin2 forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,663
Received Thanks: 2,192
Worüber nen Guide?

Hi,

Mir ist gerade wieder sehr langweilig und da wollte ich fragen ob jemand von euch nen Vorschlag für nen Guide hat was ich schreiben könnte?

MFG JaKo

Alle GUTEN Vorschläge werden mit *THX belohnt...
JaKonaLdo is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[GUIDE] Einen eigenen Metin2 Hamachi Pserver [EINFACHER GUIDE]
12/08/2010 - Metin2 Guides & Templates - 20 Replies
Mir war ein bisschen Langweilig da dacht ich, ich mach mal einen Metin2 Hamachi Pserver Guide. Ich hoffe er gefällt euch ;) Es ist zwar eine Menge zu Lesen aber der Spaß ist gigantisch. Folgendes Wird Gebraucht: 1. Hamachi 2. ServerFiles (Per Pn natürlich) 3. Einen Pc oder Laptop mit mindestens 2GB Ram 4. Eine Menge Geduld für den ersten Anlauf
Kriegsverbrechen, worüber man lieber schweigt
06/23/2009 - Off Topic - 28 Replies
YouTube - Kriegsverbrechen,worüber man lieber schweigt Kennen vielleicht schon einige, dennoch immer wieder interessant. Aber natürlich waren nur die Nazis böse, der Rest war gut ;) Was meint ihr dazu?
[GUIDE] Item Filter Guide | Cabal Crafting & Dungeon Guide by Dewa Gempak.
06/15/2008 - Cabal Guides & Templates - 5 Replies
Since its his work, just SHARING it here, i just gonna link his URL from his work. because i dont like copy and pasting other ppl's guides: http://119.110.98.150:90/ipb/index.php?showtopic= 1145 Q#1: Does it work with CabalRider (PH)? A#1: Yes, it works, i tried it personally myself. Q#2: I'm too dumb to understand it, how to make it work. A#2: Try reading it again and again, if u still don't know how, don't use it then sleep.gif



All times are GMT +2. The time now is 13:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.