Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2
You last visited: Today at 11:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Suche Scripter,mods und supporter

Discussion on Suche Scripter,mods und supporter within the Metin2 forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old 08/03/2011, 20:01   #46
 
BlaZteR58's Avatar
 
elite*gold: 127
Join Date: Jan 2010
Posts: 316
Received Thanks: 111
ja was ist jetz? bin ich drin oda net ?^^
BlaZteR58 is offline  
Old 08/03/2011, 20:51   #47
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,722
Received Thanks: 534
ja und was ist mit mir?
.Zauberuf is offline  
Thanks
1 User
Old 08/03/2011, 20:58   #48
 
elite*gold: 726
Join Date: Jul 2010
Posts: 14,233
Received Thanks: 7,914
Ich denke mal das Projekt ist geplatzt, weil sich keine richtigen scripter gemeldet haben. Is ja auch irgendwie klar wer würde sich den schon melden bei einem der selber ka hat und andere sucht die die arbeit machen.
noahrmal is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
PLEASE READ: RUNNING FOR V.MODS or acting mods, not real mods .
05/04/2011 - General Gaming Discussion - 1 Replies
Hi there, If you are reading this thread well .. This is important, This thread is about V. mods, Not real mods, But acting mods, If you cant understand just be specific, And if you are Dutch,espaniol,etc. Go translate what im saying, - I, Quiva, Promises to make this forum away from spamming and other "ming" . I have experience in moderating one's forum, So please support me as a V.mod or "acting mods here" not real mods . - Thanks for reading and may "Internet" bless us .:handsdown: ...
[Suche] Mithelfer (Gamemaster/Supporter)
03/20/2011 - WoW Private Server - 1 Replies
Hallo also wie Der Titel Schon Sagt Suche ich für meinen Neuen WOW 4.0.6 Server der jetzt bald fertig ist Gamemaster/Supporter, es sollte wirklich ein Gutes Projekt werden deswegen suche ich Wirklich gute Leute die die Sache auch ernst nehmen und sich aktiv und selbstständig daran beteiligen. Bitte nur leute die auch erfahrung haben in diesem Berreich ihr könnt mich entweder im skype adden (Kernlegee) oder hier im Forum um Diese Stellen bewerben. Zurzeit werden 3 Gamemaster/Supporter Gesucht
Suche einen P-Server wo ich vllt. als Supporter/GM dienen könnte :)
03/18/2011 - Flyff - 3 Replies
Hallo, Ich spiele schon seit v6 Flyff hab bis v11 durchgehalten, und dann auf P Server gewechselt... Ich bin ziemlich erfahren, kenne mich mit dem GANZEN SPiel sehr gut aus und hätte jetzt vllt mal Bock als GM zu helfen... Also vllt. wer jetzt garde ein P server erstellt oder schon einen gibt die noch gute, nette Gm´s suchen würde ich gerne mich mal zum Gespräch ziehen lassen :) Der Server sollte sein: Auf jeden Fall 24/7 sein (Root-Server) :) UNd jah ^^ Meldet euch einfahc mal bei mir :)



All times are GMT +2. The time now is 11:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.