Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > MapleStory
You last visited: Today at 20:57

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Maplestory 2 German

Discussion on Maplestory 2 German within the MapleStory forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 1,387
Received Thanks: 199
Maplestory 2 German

Hey e*PvPers,

gibts hier deutsche Spieler die auf den koreanischen Servern Maplestory 2 spielen, würde gerne Anschluss finden, habe mir heute einen verfizierten Account gekauft.

LG Light
Lightings is offline  
Old 03/04/2016, 20:18   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 1,387
Received Thanks: 199
okay, this section seems to be pretty dead.
so i appreciate if some english speaking players are here too.
just pn me or write in this thread
Lightings is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Buying] Searche UFE Acc on German Server or Global or Any other with engllish or german langu
01/27/2015 - Browsergames Trading - 4 Replies
I am searching for a very good acc.
Altis Life RPG Servervorstellung 100% German RPG German Rage Core
11/21/2014 - Private Server Advertising - 0 Replies
Hallo Liebe Community, ich wollte euch hier mal den Altis Life RPG Server namens German Rage Core vorstellen. Wir haben eine Vielzahl von Aktivitäten [Tankwartüberfall usw.). Da der Server sich immer weiter entwickelt, möchten wir natürlich auch eine steigende Spieleranzahl auf dem Server. Natürlich würden wir auch neue Polizisten, Medics und ADAC sehr begrüßen. Polizei, Medic, ADAC: Wir brauchen mit einer ständig wachsenden Anzahl natürlich auch mehr Polizisten, Medics und ADAC auf dem...
[Howto]Wie erstelle ich ein MapleStory Privat Server v83 [German Tutorial]
08/22/2012 - MapleStory - 9 Replies
Erstellen eines MapleStory v83 Privat Server Ich werde euch ein Tutorial zeigen wie ihr ein MapleStory Privat Server aufsetzt. Befolgt einfach die Schritte die ich euch zeige und ihr werdet zu 100% ein laufenden Server erstellen. ~~~~Max.15 Minuten~~~~ Inhaltsverzeichnis
[AION-EXTREME] German Privat Server ( German Support )
06/11/2010 - Aion Private Server - 10 Replies
Hiermit möchte ich euch unseren Privat Server Vorstellen aion-extreme.de Aion Extreme wird von einem Deutschen Team zur Verfügung gestellt damit Spieler aus allerwelt kostenlos in den genuss von Aion kommen können. wir bieten 5x Exp Rate 5x Kinah Rate



All times are GMT +2. The time now is 20:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.