Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 12:04

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Was soll ich mir zu weihnachten wünschen??

Reply

Old   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Nah, I mix both...
For like words I don't know yet :|.

But, i've heard they're uhhh.. well.. Inapplicable most of the time :|
I only have like 2 years of german so far though, so the sentence structure sometimes is off to.

Oh well, What I meant to say was, I don't get why the hands aren't good enough anymore..And that he save up and get something huge.
5 pounds of crack? ._.

feareh is offline  
Old   #17

elite*gold: 92
Received Thanks: 2,916
just to let you know:
personally i understanded your text in "german"

invisible is offline  
Old   #18

Received Thanks: 209
Try to write German on your own, i think everybody will understand what you mean. Im not really good @ English, but I try to write as clearly as possible.
Term!nX is offline  
Old   #19

Received Thanks: 3
Quote:
Originally posted by xaladin+Dec 20 2006, 18:09--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (xaladin @ Dec 20 2006, 18:09)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Enr-Sacrum@Dec 18 2006, 20:37

Netmal welche mit noppen =( [/b][/quote]
I lol&#39;ed

@feareh: wtf xD i think in germany its called &#39;Taschenmuschi&#39; (www.google.de / com / whatever to translate &#39;Taschenmuschi&#39; xD) how is it called @ america / canada / uk / whatever ? XD.. omg lol buy it 4 me ._.

q'ente is offline  
Old   #20

lol, Keine Weise.. du brauchst es nicht.

Naja, es ist Fleshlight auf Englisch :O
>.>
Das ist alle ich brauche.. Meine mutti sieht das und, na, ich brauche es nicht.. sooooo
sie wird es nicht sehen..
Nicht fur Ich, na,
Ich weiss nicht uber meine Freunde, obwohl.
Sie sind sehr viel allein deise Tage..
Nur fur Spass, obwohl..
Ich hoffe sie nicht es versuchen. >_> oder Ich tote mich 8[

screw it, lol.
They are getting coal.
good enough >.>
feareh is offline  
Old   #21

Received Thanks: 25
Da du anscheinend alles technische Equipment besitzt, was ein 17-Jähriges Kind haben kann, rate ich dir einfach die angenehme Weihnachtszeit in Ruhe zu genießen. Denn obwohl ich Weihnachten nicht zelebriere, kann ich dir mit 100%iger Sicherheit sagen, dass wenn du zu Weihnachten im Internet in ein Forum postest, was du möglichst schnell mit 350? dir an Luxus zulegen kannst, dann sage ich dir höflich, und ohne dich persönlich angreifen oder gar beleidigen zu wollen, dass bei eurer Version vom Weihnachtsfest etwas gewaltig nicht stimmt.

mfg Hybrid
Hybrid is offline  
Old   #22

Received Thanks: 3
Quote:
Originally posted by feareh@Dec 23 2006, 05:42
lol, Keine Weise.. du brauchst es nicht.

Naja, es ist Fleshlight auf Englisch :O
>.>
Das ist alle ich brauche.. Meine mutti sieht das und, na, ich brauche es nicht.. sooooo
sie wird es nicht sehen..
Nicht fur Ich, na,
Ich weiss nicht uber meine Freunde, obwohl.
Sie sind sehr viel allein deise Tage..
Nur fur Spass, obwohl..
Ich hoffe sie nicht es versuchen. >_> oder Ich tote mich 8[

screw it, lol.
They are getting coal.
good enough >.>
o,o.. googletranslator fot teh loose?^^... sry but OMFg x&#39;D that doesnt make sense /hmm
q'ente is offline  
Old   #23

Received Thanks: 452
Man kanns verstehen wenn man davon ausgeht, dass der Satzbau den er verwender der ist, den er auch in der Englischen Sprache benutzen würde. Momentan kann man bei seinen Texten 1 zu 1 ins Englische übersetzen und man hat nen tollen Text
Nachdem man die Rechtschreibfehler in den Posting korrigiert kommt bei google, was ja wirklich 1:1 übersetzt, folgendes raus:

Quote:
lol, no way. you do not need it. Naja, it is Fleshlight on English: O >.> that is everything I needs. My mummy sees that and, well, I needs it not. sooooo she will not see it. Not for I, well, I do not know about my friends, although. They are very much alone these days. Only for fun, although. I do not hope it it try. >_> or I kill myself 8 [
sirru is offline  
Old   #24

Received Thanks: 209
Wenn ich jetzt versuchen würde, das gleiche auf Französisch zu sagen, würde etwa das selbe rauskommen. Deswegen werd ich jetzt mal ganz still
Term!nX is offline  
Old   #25

Received Thanks: 10
Quote:
Originally posted by q&#39;ente+Dec 23 2006, 03:35--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (q&#39;ente @ Dec 23 2006, 03:35)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Quote:
Originally posted by [email protected] 20 2006, 18:09
<!--QuoteBegin--Enr-Sacrum
Quote:
@Dec 18 2006, 20:37

Netmal welche mit noppen =(
I lol&#39;ed

@feareh: wtf xD i think in germany its called &#39;Taschenmuschi&#39; (www.google.de / com / whatever to translate &#39;Taschenmuschi&#39; xD) how is it called @ america / canada / uk / whatever ? XD.. omg lol buy it 4 me ._. [/b][/quote]
Kaum zu glauben... Kaum bringt Xala einen sexistischen Satz raus, fangen die Kinder an ihr hinterher zu sabbern und Karmas zu verteilen. (Was jetzt absolut nichts gegen dich ist, Xala) Einfach nur verdammt lächerlich... Sucht euch Freundinnen.

(Siehe diese "titten titten titten sex sex - Xala 4 alles Mod" Sigs)

Und b2t: Bargeld tut&#39;s am meisten, ansonsten hät ich jetzt auch gesagt Bücher/Mangas oder evt. Klamotten.
Carnege is offline  
Old   #26

Received Thanks: 19
hm wie wärs mit nem ponny?
d-aze is offline  
Old   #27

naja, you&#39;re right Sirru. I guess if you said that, I use American words/structures in my German.. ssoooo for someone to understand me, they would probably have to know a little bit , if not a lot of english. My teacher, haha Frau Fritz.. is naturally German but, some of my friends that are actually German says she cannot talk right.
She lived in like Geneva, Switzerland for most of her life. However, I don&#39;t blame my teacher. For she teaches us to build up the basics, then we will begin fine tuning I guess.

:3 Whatever, lol. I&#39;m going to go play some Bf2 >_>
feareh is offline  
Old   #28

just get a ps3 or that vibrator or an electric (what else :P) gitar

sighomfg is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »