Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 12:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Suche] Coder

Discussion on [Suche] Coder within the Main forum part of the General category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Sîlverbanger_'s Avatar
 
elite*gold: 54
Join Date: Oct 2013
Posts: 75
Received Thanks: 7
[Suche] Coder

Guten tag sehr geehrte Damen und Herren,

Ich suche einen Coder/Scripter der in der lage ist für sämtliche spiele ein tool zu schreiben.
In diesen fall brauche ich etwas für einen Metin2 P Server, wenn sich jemand damit auskennt der soll sich bitte bei mir per PN melden damit ich ihn sagen kann um was genau es sich handelt.

MFG
Silverbanger
Sîlverbanger_ is offline  
Old 09/05/2015, 18:19   #2




 
elite*gold: 3995
The Black Market: 292/0/1
Join Date: Sep 2011
Posts: 9,275
Received Thanks: 1,633
Team kannst du hier suchen ->
Luki is offline  
Old 09/05/2015, 18:24   #3
 
Der-Eddy's Avatar
 
elite*gold: 400
Join Date: Nov 2008
Posts: 67,909
Received Thanks: 19,503
Wenn du eine Gegenleistung erbringst, dann kannst du hier danach fragen: oder im Metin2 Trading
ansonsten schau doch mal in den Thread den Sozial verlinkt hat rein
Der-Eddy is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Need a Twitch Bot Coder / Suche einen Twitch Bot Coder
05/09/2015 - Coders Trading - 3 Replies
Hi Leute! Ich suche jemanden der mir einen Twitch Bot mit diesen Sachen progt: 1 Account Creator (mit Proxys und er soll die Account Namen selber generieren und die PWs auch Proxy liste kann ich mit Liefern) 2 Ich will die Rechte dazu haben damit machen zu können was ich will z.B Freunden geben 3 Chat Bot (er soll aus einer Liste die Wörter sagen per Zufallsystem) 4 Follower Bot (er followed) Anderes: Es wäre nice wenn man einen Namen eingeben kann und der sagt dir das Passwort des...
[Buying] Search for a Coder for S4League/Suche einen Coder für S4League
05/01/2015 - Coders Trading - 4 Replies
-
New LOTF server and could use a real coder to give a noob coder a hand :)
08/20/2008 - CO2 Private Server - 7 Replies
hi guys, I'm sort of spreading a new server around and i happened to remember my user and pw for this site :) well i cant post a thread so go to the site and download for yourself :D http://5.228.25.31 (LOTF server using hamachi) and the hamachi on the site is wrong x.x its CorruptedCO pw 123, My name is Chris and you can PM me on hamachi if you have any questions or IM me on msn at [email protected] -******EXTRACT TO DESKTOP FIRST****** Ok guys, i got the files to upload :D so...



All times are GMT +2. The time now is 12:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.