Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 04:59

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Suche Heroes & Generals Clan

Discussion on Suche Heroes & Generals Clan within the Main forum part of the General category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 12
Join Date: Mar 2011
Posts: 170
Received Thanks: 21
Suche Heroes & Generals Clan

Tach suche einen Heroes & Generals Clan PN für mehr Infos
lapone92 is offline  
Old 07/24/2014, 20:15   #2



 
Looneytune's Avatar
 
elite*gold: 70
The Black Market: 376/0/0
Join Date: Mar 2007
Posts: 24,343
Received Thanks: 12,385


Looneytune is offline  
Old 07/24/2014, 20:18   #3
 
elite*gold: 12
Join Date: Mar 2011
Posts: 170
Received Thanks: 21
ups sry
lapone92 is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
(V) Heroes & Generals Account (S) Bietet mir was an
07/15/2018 - Trading - 2 Replies
Guten Abend und Fröhliche Weihnachten, wollte hier gerne meinen Heroes & Generals Account verkaufen, ich suche dafür eigentlich nichts besonderes ihr könnt mir alles mögliche anbieten. Screenshot: http://s7.directupload.net/file/d/3114/2ezyu9cl_p ng.htm Wenn ihr Interesse habt addet ich doch einfach in Skype oder schreibt mir hier eine PN, ihr könnt auch gerne hier direkt im Thread nachfragen wenn fragen bestehen sollten.
Heroes & Generals: Available on Steam
11/09/2014 - Gaming News - EN - 4 Replies
Reto-Moto has announced that their free-to-play WWII MMO-shooter Heroes & Generals will be available from 2pm GMT today on Steam. Heroes & Generals uniquely combines an authentic WWII online first-person shooter experience with a rich strategic layer, where every action can turn the tides of a persistent war for European domination fought between axis and allied forces. Heroes & Generals - Steam Launch Trailer - YouTube "Heroes & Generals was one of the first 10 games to be Greenlit...
Heroes and Generals [F2P MMOFPS]
06/17/2014 - General Gaming Discussion - 6 Replies
Hey epvp-Community, Falls ihr das Spiel nicht kennt, hier ein kurzer Artikel: Heroes & Generals: Open Beta MMOFPS erhält bis dato größtes Content-Update! Das Spiel ist super, aber taktisch sehr betont. Alleine geht also nichts. Hat wer Bock mitzuspielen? Meldet euch einfach. MfG Micha aka Vincii
Heroes & Generals New Game [Beta]
03/22/2013 - User Submitted News - 4 Replies
Hallo Leute , Es gibt ein Neues Spiel auf dem Markt es ist Free2Play. Dabei handelt es sich um den 2ten Weltkrieg. Ihr Braucht für die Registration einen PromoCode. Hier bekommt ihr einen PromoCode aber es sind noch 3726 Key´s zurverfügung also schnell handeln. Eng:
Neues MMOFPS: Heroes & Generals
02/21/2013 - General Gaming Discussion - 4 Replies
Hi Leute, Ich bin neu hier und wollte gleich mal ein neues Thema als Einstieg ins Forum machen. Vielleicht kennt der Ein oder Andere von euch schon "Heroes & Generals". Aber ich will es trotzdem mal hier vorstellen. Zitat aus Wikipedia:



All times are GMT +2. The time now is 04:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.