Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 12:29

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Videos Intros Desings

Discussion on Videos Intros Desings within the League of Legends Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 106
Received Thanks: 0
Videos Intros Desings

Hello

i can Make a video intro to you For [your Service or Youtube channel]

my works (its low Quality just to View)



Price is Depend on The Video

So Add me To know the prices

Contact


pm me
Skype : aly.infamous
Wolf Designs is offline  
Old 10/20/2014, 15:43   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2013
Posts: 142
Received Thanks: 8
first one i have seen as a template on multiple sites. 2nd looks similar to what I've seen on other websites that provide templates aswell. Could you maybe design a League of legends styled design?
DutchProjectz is offline  
Old 10/20/2014, 15:44   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 106
Received Thanks: 0
sure
Wolf Designs is offline  
Old 10/20/2014, 15:47   #4 Trade Status: Unverified(?)
 
PolskiZlodziej's Avatar
 
elite*gold: 2
The Black Market: 571/0/0
Join Date: May 2014
Posts: 3,924
Received Thanks: 583
u need vouche?
PolskiZlodziej is offline  
Old 10/20/2014, 15:52   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 106
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by WantedTM View Post
u need vouche?
Sure :P
Wolf Designs is offline  
Old 10/23/2014, 11:51   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 106
Received Thanks: 0
35% discount in next 2days
Wolf Designs is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Creating Intros for YouTube Videos
10/05/2014 - Artist Trading - 0 Replies
Hier biete ich Intros für YouTube Videos an. Beispiele folgen. Für meine Intros mit Individuellem Namen verlange ich 300 e*gold. Dies ist mein erster Beitrag auf elitepvpers.com Ich durfte schon für einige YouTuber designen. Zu meinem größten Arbeitgeber gehört der Fernsehsender "Joiz Germany"
BearbeitungsService Videos/Intros
09/28/2013 - Trading - 3 Replies
100 % Trusted 100% Sicher Willkommen zu unserem Video/Intro Bearbeitungs-Service Ablauf: Ihr schickt mir ein Video/Intro und ich bearbeite es wenn mein Team fertig ist bezahlt ihr per Paypal und ich schick euch das bearbeitete Video zurück Zahlarten: Paypal/eventuell Paysafecard
(b)Intros, Thread Desings und YT Banner (s) PP oder EG
09/26/2013 - Trading - 1 Replies
ich mache intros, Thread Desings und YT Banner.... Preise sind noch nicht festgelegt aber mind. 10 € ;) :mofo:
[Selling] [B]Youtube Desings Service ggf auch Intros [S]PSC,e*gold
05/18/2013 - Social Media Trading - 2 Replies
Hallo, Wie oben gesagt biete ich hier den Dienst an für euren Youtube Kanal ein individuelles Kanal Desing zu erstellen Auf Wunsch könnte ich euch auch ein Intro erstellen Glaubt ihr ich zieh mir die Desings aus dem Internet? Wenn ihr wollt könnt ihr mir via Skype Bildübertragung zuschauen wie ich euer Desing erstelle Preise: Die Preise für diesen Dienst werden nach dem Erstellen entschieden Habt ihr Interesse dann schreibt mir eine pm antwortet auf diesen Thread oder added mich bei Skype...
Intros für Videos gegen e*gold
11/25/2012 - elite*gold Trading - 13 Replies
Tag Leute. Ich biete euch hier Intros an. Dafür möchte ich dann natürlich auch e*gold haben :). Was in dem Intro vorkommen soll und so müsst ihr mir dann sagen, damit es euren Wünschen auch entsprechen kann. Macht mir auch erstmal Angebote wie viel ihr dann für ein Intro geben würdet. Die Bearbeitung für 1 Intro würde so 1-2 Tage dauern, je nachdem wie viel Zeit ich habe :). Freue mich auf eine Zusammenarbeit mit euch :) bd



All times are GMT +2. The time now is 12:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.