Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 16:27

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Twitch.Tv Design

Discussion on Twitch.Tv Design within the League of Legends Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
The Black Market: 113/0/1
Join Date: Jan 2011
Posts: 712
Received Thanks: 39
Twitch.Tv Design

Hallo,

Ich Suche JM der mir meinen Twitch Channel designen kann von A-Z + die perfekten Einstellungen im Programm welches ich nutze ( OBS ).

Bitte mit PM oder unten dran was es Kosten soll und was Er/Sie macht.

Mfg
Taanky
Taanky is offline  
Old 08/13/2014, 00:23   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
enverowns's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: Feb 2014
Posts: 521
Received Thanks: 34
if you speak english i can help you :P not sure what you said up there except you need a twitch.tv design which i can make! add me on skype via button< i can show you some of my previous works
enverowns is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Buying] twitch design, and a logo
05/01/2014 - League of Legends Trading - 2 Replies
i can pay only 100 eg, and some wins, depends by divission. add me in skype ty
Twitch Design für LoL
12/06/2013 - League of Legends - 8 Replies
Weiß jemand wo man welche findet oder gibt es ein Guide wie man die einfügt? Hab über die SuFu nichts gefunden. Gruß
[Buying] Twitch Design für 2 Channels
11/09/2013 - Artist Trading - 2 Replies
Wie der Titel schon sagt such ich jemanden der mir 2 verschiedene Twitch Designs machen kann. Mit allem drum und dran. Die bezahlung ist verhandlungsbasis. Nähere Infos wie es aussehn sollte klären wir per PN MfG GetInked
Twitch Page Design
03/09/2013 - Web Development - 0 Replies
Hallo, Zuerst möchte ich erwähnen das ich nach jemandem suche der es freiwillig macht. Ich suche für meine Twitch Seite "www.Twitch.tv/warpvp" jemanden um die Seite optisch geschmackvoller zu gestalten. erwähnenswert ist auch dass ich hauptsächlich World of warcraft Stream. Kontakt könnt ihr mit mir über Skype aufnehmen: Antiddos92
Twitch TV Channel Design
01/10/2013 - Twitch Trading - 0 Replies
Suche wen, der mir meinen neuen Channel aufmotzen würde mit allem, was dazu gehört. Einfach mit Preisvorstellung Posten, was ihr so machen würdet. (:



All times are GMT +1. The time now is 16:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.