Not a member yet? Register for your free account!

You last visited: Today at 10:18

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Free riot points !!!

This is a discussion on Free riot points !!! within the League of Legends Main - Discussions / Questions forum part of the League of Legends category; --- Referrals aren't (as far as I know) allowed. Your thread thread is more or less... well... let's say it's ...

Closed Thread

Thread Tools
Old   #1

Received Thanks: 3
Free riot points !!!

---
mikexxd is offline  
Old   #2

Received Thanks: 322
Referrals aren't (as far as I know) allowed.

Your thread thread is more or less... well... let's say it's official and everybody visiting their homepage should know that so we don't need it here.

Tobias is offline  
Old   #3

Received Thanks: 1
The rewards are nice lol.

10 ppl and u get a champion which costs 6300 but must all of them play up to level 5 or is this level only for the EP Boost ?
mozevx is offline  
Old   #4

Received Thanks: 88
You habe to level up to lvl 5 (some months ago, you had to level that char to lvl 10, so be happy^^)
Ohh, and Riot wont do something against multiply accounts, i for example made 10 accs, lvled them to 5, afterwards a GM! gave me my bonus (its manual done by the support)

«ΒloodEdge» is offline  
Old   #5

Received Thanks: 3
tier 3 champ=975 riot points u can buy some nice skins for it
mikexxd is offline  
Old   #6

Received Thanks: 794
10,000 - All expenses paid trip to visit Riot Games and develop a champion with the Riot Design Team

Hm... if we have enough ppl from ePvP, one of us can go to Riot and develop a Champ for ePvP :P
Mosuki is offline  
Old   #7

Received Thanks: 2,384
Hi,

ich hatte damit schon ein paar Tage vorher angefangen und mittlerweil (vorgestern) meine 10 accs auf lvl 5 gebracht. Die IP Boosts hab ich auch alle eingelöst, bei den Belohnungen stehen dann auchnoch 975 RP, die man allerdings nicht einlösen kann und auch nicht auf meinem RP Konto erscheinen. Jetzt stellt sich mir die Frage ob diese quasi für einen Champion "reserviert" sind und man die so nicht nutzen kann oder ob ich die noch bekomme.

Ich möchte das ungern testen, da ich nicht vorhabe meine eigenen gekauften RP für einen Champ auszugeben, vlt hat jemand da von euch mehr Erfahrung?
Endtothenight is offline  
Old   #8

Received Thanks: 93
Quote:
Originally Posted by Endtothenight View Post
Jetzt stellt sich mir die Frage ob diese quasi für einen Champion "reserviert" sind und man die so nicht nutzen kann oder ob ich die noch bekomme.
Ich weiß nicht genau ob es dann für was bestimmtes bestimmt ist, aber mir ist eingefallen, dass die IP boots paar Tage später kommen als der ref account lvl5 geworden ist, wahrscheinlich ist es mit RP dann auch so.
igromanru is offline  
Closed Thread

Thread Tools