Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > League of Legends
You last visited: Today at 04:55

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Login auf Homepage

Discussion on Login auf Homepage within the League of Legends forum part of the Popular Games category.

Closed Thread
 
Old 02/15/2011, 07:09   #16
 
Mycurse1's Avatar
 
elite*gold: 301
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,108
Received Thanks: 1,143
Ich auch , Problem gelöst
Lag wohl an Riot
Mycurse1 is offline  
Old 02/15/2011, 08:07   #17
 
elite*gold: 8
Join Date: Sep 2008
Posts: 716
Received Thanks: 148
habe ich auch..
.eXecution is offline  
Old 02/15/2011, 09:35   #18




 
Wergez's Avatar
 
elite*gold: 192
Join Date: Jul 2008
Posts: 17,070
Received Thanks: 3,691
Quote:
Originally Posted by xDarki View Post
Kann mich wieder einloggen :P
Quote:
Originally Posted by Mycurse1 View Post
Ich auch , Problem gelöst
Lag wohl an Riot
#closed
Wergez is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Login script für homepage
09/18/2010 - Metin2 Private Server - 9 Replies
Gibt es irg wo ein tutorial, für einen login script ? Habe leider nichts gefunden. Vieleicht kann mir ja jemand behilflich sein. mfg
[LOGIN]-->[HOMEPAGE]<---[EINLOGGEN]
08/07/2010 - Metin2 Private Server - 7 Replies
Jo ich habe das script von Werdenator V3. Rangliste geht aber wenn ich mich einloggen will mit meinem Ingame Account dann steht da "Warning: mysql_connect() : Host 'A****.fritz.box' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in C:\xampp\htdocs\scripts\login\login.php on line 12 Verbindung fehlgeschlagen." Wieso steht das,da ich kann mich Anmelden aber nicht einloggen auf der Website
Login HomePage Problem
06/13/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hallo liebe com ich suche schon den ganzen tag nach einer Antowrt aber keiner antowrtet mir ich hoffe mir kan jetzt einer helfen. Also ich hab ein Server und ne Homepage ich komme in alles rein perfekt hamachi an etc sobald ein Spieler auf die HomePage will oder in Server einloggen will geht es nicht kan mir bitte einer Helfen
How to login Official Archlord Homepage.
04/16/2010 - Archlord - 1 Replies
First I'm really sorry for my bad English. I think that you can't access to Official Archlord Homepage. There is some way to access the site. You can access official archlord homepage by using different proxy. How to login Archlord by Firefox using different proxy:
[Frage] Login über HomePage
05/02/2009 - General Coding - 21 Replies
Hayy Leutzz.. Ich möchte meinen Programm Login über meine (Home)Page Black Coders - Main machen. Ich weiß leider nicht wie ich das machen kann.. Zu dem möchte ich auch dass die User die sich dann mit ihrem Benutzer-Konto einloggen können, ihr Profil Bearbeiten können..:) Kann mir jemand bitte sagen wie das in etwa geht.. oder sogar den CODE sagen könnte..;) Wäre sehr nett.. grz and thx



All times are GMT +1. The time now is 04:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.