Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Last Chaos
You last visited: Today at 15:58

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



ep 2 die besten rates ???

Discussion on ep 2 die besten rates ??? within the Last Chaos forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old 12/03/2012, 17:52   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2012
Posts: 95
Received Thanks: 20
Wäre auch mal für nen Ep2 Fun-Server, bekommt man sicher viele Spieler drauf.
RonnyDasRennpferd is offline  
Old 12/03/2012, 19:09   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,099
Received Thanks: 781
Mach es so wie dir es am besten ist mit einen " Editor " von Sel oder so dan kannst du selber gucken was für dich okay ist ^^
Nenad™ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Besten Rates für einen PServer?
09/21/2009 - Metin2 Private Server - 11 Replies
Ich wollte nurmal eure Meinung dazu hören: Die Liste habe ich vor etwa einem Monat erstellt. Das einzigste was ich ändern würde, wäre die EXP Rate. So 4/5Tage bei normalen Levelzeiten wäre Ok. Sinn daran ist, wenn ein Server so aufgebaut wäre, hätte man 5Tage Spaß am leveln und 5weitere daran, sein Equip zu verbessern. Danach geht es weiter mit Guildwars ect. Somit wäre Spielspaß für 1,5Monate gesichert, was auf einem PServer schon selten ist. Wenn die GMs wöchentlich Events machen,...
Querys Navicat! <Drop rates> <Composing rates> AND MORE
06/18/2008 - EO PServer Hosting - 2 Replies
Querys Navicat! Go to Navicat Go to my click at New CLICK AT THE BIG ICON All Click at New Query paste the text and click at run update FIleName(Likecq_drop_item_rule) set <Here The column name>=Here Numbers or letters; Drop rates update cq_dropitemrule set item0=ITEM ID HERE;



All times are GMT +1. The time now is 15:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.