Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Last Chaos > Last Chaos Private Server
You last visited: Today at 12:26

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Cavtico lc ep 3 New And Improved

Discussion on Cavtico lc ep 3 New And Improved within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2010
Posts: 8
Received Thanks: 0
Cavtico lc ep 3 New And Improved

Cavtico Lc v2 Relaunch, after a week of nonstop working on our new files are are happy to announce our new and improved server

current rates

cap:185
exp: x35
sp: free
affinity:x10

after some trial and error we decided to close our old server and reopen these due to constant bugs,etc we are so exited for the new experience

New Features

exp - is now fixed and balanced, it should not take 1-2 hour to hit cap like it used to take

economy- mobs no longer drop 100-500kk per kill gold has been modified to a more balanced

affinity-affinity is no longer bugged to x1 its now fixed to x10

cash-server is no longer pay to win everything you can buy in cash can be obtained from mobs etc

pvp-much to our surprise pvp was the most successful part of our server but we have also learned with new times come new experience/gameplay player dislike low rates/seal etc so with our new server pvp has been reworked to a much more balanced game play

pve-killing mobs is much more useful now due to low gold drop and that armors/weapons and useful quest require player to


We Are Waiting For You


cubanx3 is offline  
Old 01/11/2015, 04:54   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 69
Received Thanks: 14
Good server I recommend this server
mayo4192 is offline  
Old 01/11/2015, 15:05   #3
 
NeoLeonie's Avatar
 
elite*gold: 7
Join Date: Apr 2012
Posts: 728
Received Thanks: 154
Good game
NeoLeonie is offline  
Old 01/14/2015, 19:14   #4
 
urmelchen27's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2012
Posts: 11
Received Thanks: 0
good server, but...the 3 exp quests.

need an item? where can i get it, or must kill mobs?

urmelchen27 is offline  
Old 01/14/2015, 22:56   #5
 
Abƨolut's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 200
Received Thanks: 107
Nicht gerade der Knaller die Vorstellung und warum zum Teufel in Pink haha
Abƨolut is offline  
Old 01/15/2015, 00:47   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 69
Received Thanks: 14
Quote:
Originally Posted by Abƨolut View Post
Nicht gerade der Knaller die Vorstellung und warum zum Teufel in Pink haha
Whys it matter if its in pink still one of the best servers out right now
mayo4192 is offline  
Old 01/20/2015, 19:17   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 69
Received Thanks: 14
New pvp wepons an World boss Great Admin an staff 100% recommend this server
mayo4192 is offline  
Old 01/31/2015, 00:43   #8
 
Riiioku's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2013
Posts: 66
Received Thanks: 13
190 Patch Finally Here

Added:

new armor
new weapons
Wedding costumes added for valentines day (fortune supported)
new mobs to level on (vel temple)
skill fixes (ns skill fixed)
Cavtico coin's are now able to get



Soon Added:

new wings
new skills
new daily's
new npc's
new stuff to do with Cavtico/PvP coins
new acc's


theirs a lot more that i did and will come out.. most i forgot while i was doing them if i remember i will post it here. ^^
Riiioku is offline  
Thanks
1 User
Old 02/04/2015, 00:11   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 230
Received Thanks: 51
ist das chronos lc ?
redlum19 is offline  
Old 02/04/2015, 12:58   #10
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2013
Posts: 22
Received Thanks: 1
sieht ingame ziemlich nach horus/safe heaven aus.
VollTOGGO is offline  
Old 02/13/2015, 06:32   #11
 
Riiioku's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2013
Posts: 66
Received Thanks: 13
Updated:

~new wings finally out (pvp,epic)
~daily's have been updated and give more number of items
~new acc's (he,eva,pvp)
~lacaball has been updated
~epic boxes lowered (200 for armor 500 for weponds)
~epic boss (Cryson) now easier to kill and drops more then before
~legendary scrolls now free and sell in cash shop for 100k
~more mobs removed from near the general (pet leveling) statue
Riiioku is offline  
Old 02/20/2015, 22:20   #12
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 131
Received Thanks: 43
So an alle Spieler ...
Habe den Server angespielt und getestet ...
Zum anfang war alles gut ... Man hat genug online cash bekommen
das lvl system ist sehr leicht ... ob mit oder ohne questen es war recht simple ...
es ist kein pay 2 win server ...
Ich habe mit jetzt 3 Charaktere Hochgezogen ans cap um das PVP zu testen...
Ich habe einen Beschi auf Cap mit +28 waffe und russi full socket ... einmal auf eva ... einmal auf hp ... du hast gegen einen templer keine chance ... die stehen dumm da und potten sich nur hoch und du hast dich selber um ... die skill animation ist so dermassen verzogen und langsam trotz haste das kann man sich kaum vorstellen auch mit seegen keine chance ...
dann habe ich mir einen Königsritter hochgezogen +28 waffe und russi full socket keine chance ...
dann kam die heili genau das selbe +28 waffe und russi full socket ... keine chance ...
dann wird man von der Gilde RankOne als doof hingestellt ...
Muss zu dem sagen das die 2 GS in der Gilde haben und 90% der spieler skill edit benutzen mit wizateks skill animation editi und den skill editor und es wird nichts gemacht...
Im groben und Ganzen macht das LVL system echt spass aber das PVP system kannst du vergessen ... Ich spiele seid 7 Jahren lastchaos und hatte noch nie ein so schlechtes PVP system ... Ein beschi kommt mit allem drum und dran an die 140k attk ...
jeder char hat um die 25-30 k eva und HR ...

Das war meine meinung zu dem server also wer wirklich viel pvp spielen will ist hier falsch
xZ3R0IIx is offline  
Thanks
2 Users
Old 02/21/2015, 14:24   #13




 
BΛΓCØÐΞ's Avatar
 
elite*gold: 261
The Black Market: 226/0/0
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,069
Received Thanks: 1,395
Quote:
Originally Posted by xZ3R0IIx View Post
So an alle Spieler ...
Habe den Server angespielt und getestet ...
Zum anfang war alles gut ... Man hat genug online cash bekommen
das lvl system ist sehr leicht ... ob mit oder ohne questen es war recht simple ...
es ist kein pay 2 win server ...
Ich habe mit jetzt 3 Charaktere Hochgezogen ans cap um das PVP zu testen...
Ich habe einen Beschi auf Cap mit +28 waffe und russi full socket ... einmal auf eva ... einmal auf hp ... du hast gegen einen templer keine chance ... die stehen dumm da und potten sich nur hoch und du hast dich selber um ... die skill animation ist so dermassen verzogen und langsam trotz haste das kann man sich kaum vorstellen auch mit seegen keine chance ...
dann habe ich mir einen Königsritter hochgezogen +28 waffe und russi full socket keine chance ...
dann kam die heili genau das selbe +28 waffe und russi full socket ... keine chance ...
dann wird man von der Gilde RankOne als doof hingestellt ...
Muss zu dem sagen das die 2 GS in der Gilde haben und 90% der spieler skill edit benutzen mit wizateks skill animation editi und den skill editor und es wird nichts gemacht...
Im groben und Ganzen macht das LVL system echt spass aber das PVP system kannst du vergessen ... Ich spiele seid 7 Jahren lastchaos und hatte noch nie ein so schlechtes PVP system ... Ein beschi kommt mit allem drum und dran an die 140k attk ...
jeder char hat um die 25-30 k eva und HR ...

Das war meine meinung zu dem server also wer wirklich viel pvp spielen will ist hier falsch
Beschi kannst du im PvP eh ab den HR/Eva Rüssi's knicken.
Templer ist auf dem Patch die stärkste Klasse, die es gibt.
BΛΓCØÐΞ is offline  
Thanks
1 User
Old 02/22/2015, 01:09   #14
 
BoabsStyle's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 6
Received Thanks: 3
Meine Meinung zum Server:
Also.. Das Level System usw. Rüssis und Waffen ist alles echt total in Ordnung. Der Server hat aber 2 probleme.
1. Das PvP System ist total unbalanced. Wenn man als Rogue spielt ist alles in ordnung.Sobald man aber in Deutschland wohnt kann man alle char's außer assa und kleri echt vergessen. Man ist also dazu gezwungen Rogue oder kleri zu spielen weil man mit allen anderen chars im Pvp überhaupt keinen schaden macht.
2. Die Leute dort auf dem Server sind echt abgefuckt. Alle Leute dort die einem richtig auf die nerven gehen und einen blöd anmachen kommen aus RankOne. RankOne versaut den ganzen server. Die beiden schlimmsten in der gilde sind [GS]Animez und Coco. Animez benutzt GodMode bug bei der MCS und den Admin interessiert es nicht. Staff ist also komplett Korrupt auf dem server. Wir hatten die MCS, RankOne wollte die fair gewinnen, aber als sie gemerkt haben das sie nicht gewinnen können haben sie die noobigste taktik die ich jemals gesehen habe rausgehauen. Sie haben sich mit einer kleri und einer mage eingeloggt, die kleri hat immer geheilt und die mage hat dauersleep gemacht. Man konnte also nichts machen. Am ende als die die MCS gewonnen haben kamen solche sachen wie : "Hahah ProjectNightmare noobs, we won mcs." "You are so bad haha look at these noobs".. Dabei könnte man echt ausflippen. Naja das war meine Meinung zum Server, und das geht nicht nur mir so, ich vertrete ca. 30 Leute. Ich empfehle den Server erst recht nicht anzufangen da es echt nurnoch korrupte Staff mitglieder gibt und der Admin sich um nichts kümmert und es interessiert ihn auch nichts außer geld.
Hoffe ich konnte euch damit überzeugen erst recht nicht mit diesem Mist anzufangen..
BoabsStyle is offline  
Thanks
3 Users
Old 02/25/2015, 11:46   #15
 
MKAAi?'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2015
Posts: 194
Received Thanks: 58
Ich teste ihn dennoch mal an.
MKAAi? is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Cavtico lc ep 3 -odiseum ep 2 remake-
01/10/2015 - Last Chaos Private Server - 33 Replies
Cavtico Lc v2 Relaunch, after a week of nonstop working on our new files are are happy to announce our new and improved server current rates cap:185 exp: x35 sp: free affinity:x10 after some trial and error we decided to close our old server and reopen these due to constant bugs,etc we are so exited for the new experience
Cavtico
07/12/2014 - Last Chaos Private Server - 82 Replies
Cavtico - Episode 3 Hello guys i am the owner of Cavtico Last chaos and would like to present to you my server. Rates: Exp:x30 Sp:x50 (all skills free!) Drop:x20 quest:x20



All times are GMT +2. The time now is 12:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.