Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Kal Online
You last visited: Today at 21:44

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Q] Edit config.pk and got problem

Discussion on [Q] Edit config.pk and got problem within the Kal Online forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elfone's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 123
Received Thanks: 8
[Q] Edit config.pk and got problem



When I try edit config.pk got this problem. I try run adminsator dont work.. How I do this ?
elfone is offline  
Old 01/04/2017, 19:42   #2
 
elfone's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 123
Received Thanks: 8
anyone dont know ?
elfone is offline  
Old 01/04/2017, 21:59   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,102
Received Thanks: 185
they prob got MD5 check on config
pamz12 is offline  
Old 01/05/2017, 23:55   #4
 
elfone's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 123
Received Thanks: 8
Quote:
Originally Posted by pamz12 View Post
they prob got MD5 check on config
how i can do ?
elfone is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
CS:GO Ban Config Edit?
12/01/2013 - Counter-Strike - 4 Replies
Habe nach den Tipps für Config editieren wegen FPS auf einmal Ban kassiert. (Das ist mir eigentlich der einzig logische Grund) Ist das normal, und kann ich mich da an den support wenden? Hab einige Leute da die beiweisen können das icht nicht hacke, weil ich immer viel zu bad war :( Dazu kommt ich bin schon seit 4 Tagen aus Wettkampf ausgeschlossen wegen Teamkill. Gibt es noch eine Chance für mich?
Need someone just to edit my config.pk (xlate-e.dat IP)
09/11/2008 - Kal Online - 19 Replies
Hey people ;) I just want someone to edit my config.pk and put my IP and PORT into xlate-e.dat file IP: insane-kal.myvnc.com (server number 1) PORT: 350 LOCALIP: 127.0.0.1 (server number 2) Config.pk download link
config.pk problem
02/17/2008 - Kal Online - 2 Replies
hallo ich weiss dass es erst mein erster post ist, aber würe euch trotzdem sehr verbunden mir zu helfen^^ ich hab auch forumsuche benützt, aber immer wenn sowas gefragt wurde haben alle nur rumgespammt und es gab keine sinnvolle antwort ich frage mich ausserdem warum bei den uce cd fragen usw. meist meist mehr oder weniger sinnvolle antworten gekommen sind, obwohl cd/range ect. für mich leichter erscheint als dass hier xD also, es handelt sich hier um einen privat server: hab als erster...
config.pk problem
02/17/2008 - Kal Online - 0 Replies
hallo ich weiss dass es erst mein erster post ist, aber würe euch trotzdem sehr verbunden mir zu helfen^^ ich hab auch forumsuche benützt, aber immer wenn sowas gefragt wurde haben alle nur rumgespammt und es gab keine sinnvolle antwort ich frage mich ausserdem warum bei den uce cd fragen usw. meist meist mehr oder weniger sinnvolle antworten gekommen sind, obwohl cd/range ect. für mich leichter erscheint als dass hier xD also, es handelt sich hier um einen privat server: hab als erster...
config.pk problem
02/17/2008 - Kal Online - 0 Replies
hallo ich weiss dass es erst mein erster post ist, aber würe euch trotzdem sehr verbunden mir zu helfen^^ ich hab auch forumsuche benützt, aber immer wenn sowas gefragt wurde haben alle nur rumgespammt und es gab keine sinnvolle antwort ich frage mich ausserdem warum bei den uce cd fragen usw. meist meist mehr oder weniger sinnvolle antworten gekommen sind, obwohl cd/range ect. für mich leichter erscheint als dass hier xD also, es handelt sich hier um einen privat server: hab als erster...



All times are GMT +2. The time now is 21:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.