Not a member yet? Register for your free account!

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Kal Online
You last visited: Today at 04:22

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Hidden Kal

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
The Black Market: 1/0/0
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,132
Received Thanks: 102
Thumbs down Hidden Kal



Xentala is offline  
Thanks
2 Users
Old   #2
 
elite*gold: 0
The Black Market: 0/0/0
Join Date: Apr 2011
Posts: 10
Received Thanks: 5
<3 and yea hermits got IR g3 tho because storms are lvl 80

anyways its ur choice good luck.
Hidden Kal is offline  
Old   #3
 
elite*gold: 0
The Black Market: 0/0/0
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,207
Received Thanks: 366
Steigt überhaupt die Dmg von IR wenns Grade höher is?
strik3r2k5 is offline  
Old   #4
 
elite*gold: 0
The Black Market: 0/0/0
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
Received Thanks: 2
Hmm thanks for this topic im angry cause you leave hiddenkal


MarD200 is offline  
Old   #5
 
elite*gold: 0
The Black Market: 0/0/0
Join Date: Apr 2011
Posts: 239
Received Thanks: 32
lol when i write i see a pirates movie xD
Juvette is offline  
Old   #6
 
elite*gold: 0
The Black Market: 0/0/0
Join Date: Nov 2009
Posts: 218
Received Thanks: 15
is there any working uce on hidden kal? if yes could u share a download link pls?
L9LH4XXX is offline  
Old   #7
 
elite*gold: 0
The Black Market: 0/0/0
Join Date: Jul 2009
Posts: 61
Received Thanks: 2
all UCE are working in hidden kal.
Search on the forum and u find enough working UCE's. (kiki/DAengine/artmoney)
huby is offline  
Old   #8
 
elite*gold: 0
The Black Market: 1/0/0
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,132
Received Thanks: 102
IR g3? wow really nice!
and archer killing mobs faster then a mage with IR even with cooldown
thumbs up!!

and as i see there are 2 ways to 1hh.
but i think the admin understand critique

btw the player "talent" is one of the biggest noobs -.- such a low bob

g6 Mage Speed is value 90 if someone wanna search for it.
Xentala is offline  
Old   #9
 
elite*gold: 0
The Black Market: 0/0/0
Join Date: Oct 2007
Posts: 37
Received Thanks: 6
hidden kal = noob server that cant do a **** ... is just a repack server from ********
silviufuicu is offline  
Old   #10
 
elite*gold: 0
The Black Market: 0/0/0
Join Date: Nov 2009
Posts: 218
Received Thanks: 15
alright...anyone can upload the itemlist from hiddenkal pls?
L9LH4XXX is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
Metin2 DE 04.03.2010: [HIDDEN]Relogger &'nd [HIDDEN]Potter in einem!
----------------------------------------Deutsch---------------------------------------- Tag Leute, ich habe gesucht und gesucht und nichts...
77 Replies - Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros
[HIDDEN]Bonusswitcher by Padmak für mehrer Pserver[HIDDEN]
Einführung: Anleitung zum Injector: Serverübersicht: Virustest:
436 Replies - Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros



All times are GMT +2. The time now is 04:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2015 elitepvpers All Rights Reserved.