Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Hearthstone
You last visited: Today at 18:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Twitch Streaming !

Discussion on Twitch Streaming ! within the Hearthstone forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 4
Received Thanks: 0
Twitch Streaming !

Hallo liebe Elite-Pvpers Community !

Ich bin der Alex, 19 Jahre alt und habe unglaublich viel Spaß am Hearthstone spielen. Ich spiele schon seit der Beta und habe ein relativ gutes Spielverständnis. Und weil ich am meisten Spaß daran zu zocken UND Menschen nebenbei zu unterhalten wollte ich hier im Forum meinen Channel vorstellen bzw. gleichgesinnte suchen. Sprich Leute, die auch anfangen wollen zu streamen. Einfach um sich bisschen auszutauschen und gegenseitig zu helfen ^^
Bin nämlich noch ein totaler Noob was das angeht.

Naja wie auch immer, ich habe keinen festen Streamingplan, allerdings würde ich mich freuen, wenn ich mich einfach bei Twitch besucht und eventuell einen Follow da lasst und bei der nächsten Gelegenheit dann direkt am Start seid



Viele Grüße und bis Bald
Alex
mobanga96 is offline  
Reply

Tags
hearthstone, startup, stream, twitch


Similar Threads Similar Threads
Twitch.tv - Problem with streaming .
05/25/2015 - Technical Support - 10 Replies
Hello guys . Im new in twitch.tv and donwloaded broadcast software .. I just dont know how configure settings that people who would watch - would see a stream without lag and hq . Atleast 120fps . My computer and internet is pretty strong. Internet speed and upload results - Speedtest.net by Ookla - My Results So if someone would help me , i could buy an steam coupon for 10euros ! Add me on skype Chadze1 or pm me here ! Happy trading everyone:bandit:
Streaming / Twitch
02/01/2015 - Technical Support - 1 Replies
Folgendes: Das ist meine derzeitige Internet-Leitung: http://puu.sh/fk1I5/327ef7c18d.png Nun streame ich vía OBS in der Regel mit 2000kb/s oder 3000kb/s, je nach Game und ich habe weder Framedrops noch ändert sich das grüne Kästchen in ein gelbes oder gar rotes. Heißt es dann, dass der Stream einwandfrei läuft? Wenn der Stream dann bei Twitch lädt bzw buffert, ist es seitens Viewer oder seitens Twitch ursächlich? Denn angenommen meine Upload-Geschwindigkeit wäre nicht hoch genug,...
CS:GO - Streaming - Twitch [First Stream]
10/19/2014 - Counter-Strike - 3 Replies
Moin, ich streame gleich zum ersten mal ein wenig MM - CS:GO. Würde mich freuen, wenn jemand vorbei schaut. :) Twitch
Streaming Ava Live on twitch
12/09/2013 - Alliance of Valiant Arms - 0 Replies
Streaming A.V.A at twitch.tv/1shotkill1, im a new player so come help me out :)



All times are GMT +2. The time now is 18:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.