Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > Hearthstone Trading
You last visited: Today at 05:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Hs Acc Eu-server Daylie update! Ger/English

Discussion on Hs Acc Eu-server Daylie update! Ger/English within the Hearthstone Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
vinko4444's Avatar
 
elite*gold: 2594
The Black Market: 116/0/1
Join Date: May 2010
Posts: 1,634
Received Thanks: 95
Hs Acc Eu-server Daylie update! Ger/English

English

Hello every one i wanna sell a hs Account i begining playing him from now 05.08.2014 i update daylie what he reached! at that time you wanna have him make a offer! best offer wins! you can offer all you wanted from LOL Account and WoW gold and Steam gifts too Paypal/Psc


for the moment he have

Ranked Games


Gold & Arcan dust


Charackter Level


Rank


Gold Cards


Epic Cards


Legendary Cards

if you wanted that i play another char to get him gold tell me if much person it wanted and are interested i change the char i play!

German
Hey leute ich will einen hs Account verkaufen ich habe heute angefangen mit ihm zu spielen 05.08.2014 ich gebe täglich bekannt was er erreicht hatt, zu dem zeitpunkt wo ihr den account haben wollt macht ein angebot das beste angebot gewinnt! ihr könnt alles bieten was ihr hergeben wollt vom LOL Account und WoW gold und Steam gifts bis hin zu Paypal/Psc


was er für den moment erreicht hatt

Ranking Spiele


Gold & Arkanstaub


Charackter Level


Ranking


Gold Karten


Epische Karte


Legendäre Karte

wenn ihr wollt das ich einen andern char spiele um ihn gold zu machen sagt bescheid wenn viele leute den selben char wollen wechsel ich ihn ein!



Kontakt me / Kontakiere mich

Skype: karlesdort
Epvp : vinko4444
vinko4444 is offline  
Old 08/06/2014, 20:33   #2
 
vinko4444's Avatar
 
elite*gold: 2594
The Black Market: 116/0/1
Join Date: May 2010
Posts: 1,634
Received Thanks: 95
push updated
vinko4444 is offline  
Old 08/09/2014, 18:56   #3
 
vinko4444's Avatar
 
elite*gold: 2594
The Black Market: 116/0/1
Join Date: May 2010
Posts: 1,634
Received Thanks: 95
back from festival it was epic! acc updated

zurück vom festival es war episch! acc aktualisiert
vinko4444 is offline  
Old 08/16/2014, 21:40   #4 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 288
Received Thanks: 14
How much stardust do you have on account?
alphaz604 is offline  
Old 08/17/2014, 02:19   #5
 
vinko4444's Avatar
 
elite*gold: 2594
The Black Market: 116/0/1
Join Date: May 2010
Posts: 1,634
Received Thanks: 95
do you mean arcan dust?
vinko4444 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Hearsthone Daylie Wins/Quests Botting
05/03/2014 - Hearthstone - 2 Replies
Sehr geehrte Member, ich bin der Überlegung nahe, Hearsthone Botting anzubieten. D.h. Daylies + Tägliche Wins erledigen für ein kleines Entgelt (e*Gold, PP, PSC). Dies wird über internationale bzw. nationale IP's geschehen (VPN), und somit könnt ihr falls ihr gebannt werden würdet stets behaupten das euch jemand euch gehackt hat etc.
[B]iete ****** Daylie Bot | schnell | zuverlässig | sicher [S] e*g / pp / psc
03/27/2012 - elite*gold Trading - 25 Replies
Ich habe nun beschlossen ab heute meinen selbstprogrammierten Dshini.net Daylie Bot hier anzubieten, dieser Erledigt einen großteil aller Dailies komplett von alleine im Hintergrund und das schnell und sicher durch Webrequests. Preissenkung!!! - 200e*g/5€ siehe unten! Alle Features im Überblick: - Fast alle Daylies - schnell und zuverlässig durch Webrequests - Vollständig automatisch
WoW ~ Daylie ~ Store gegen E*gold
01/16/2012 - elite*gold Trading - 2 Replies
http://www.bilder-hochladen.net/files/irj2-1w-735b .png Ich biete: ~ sicheres Instanzen TP farmen oder Daylie questen per Hand, keine Nutzung von Bots (Der Spass am selber spielen ist einfach zu groß) ~ seit 2006 WoW Erfahrung ~ gern individuelle Wünsche ~ bekommt Telefonnummer, Anschrift gern zum absprechen ~ im Icq verfügbar für Wünsche ---> 205561125
[Need Update]I need Update for arabic client and a Little question about the English
08/16/2011 - Rappelz - 2 Replies
Hey guys: I need update for arabic client that RakOoOn Release I dont know what is the current epic But I search for Update from Epic 6.1 to 6.2 or more but useless. -so i need any update for it ^_^ For The English client:-_- I have a little question @_@ -why when i enchant a weapon it's not light??? and when i enchant it with a jewel it also not light or give the form of the jewel on it??? while it light and give the effect in the arabic client ???
Daylie Quest Bug wird gefixt?
08/26/2010 - General Gaming Discussion - 2 Replies
Also morgen gibts ne Serverwartung, zu einer sehr "unnormalen" Zeit :) "Am Freitag, 27.08.2010 werden alle Runes of Magic Server für Wartungsarbeiten heruntergefahren. Die Server werden voraussichtlich in der Zeit von 05.30 Uhr und 08:00 Uhr nicht erreichbar sein. Wir halten Euch auf dem Laufenden, sollten Änderungen in der Planung vorgenommen werden und geben Euch an dieser Stelle bekannt, wenn die Wartungsarbeiten abgeschlossen sind.



All times are GMT +2. The time now is 05:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.