Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Guild Wars 2
You last visited: Today at 18:11

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Guild Wars 2 Bin TOT wie kann ich wieder leben ?

Discussion on Guild Wars 2 Bin TOT wie kann ich wieder leben ? within the Guild Wars 2 forum part of the MMORPGs category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
'Infinity™'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,142
Received Thanks: 185
Guild Wars 2 Bin TOT wie kann ich wieder leben ?

Hey ich Spiele Guild wars 2 hab kaum Ahnung davon bin Level/rang 2.
Was muss ich tun um wieder zu Leben ?

Mit freundlichen Grüßen

Inƒiniту™
'Infinity™ is offline  
Old 10/07/2013, 10:51   #2


 
elite*gold: 1091
Join Date: Jun 2007
Posts: 19,836
Received Thanks: 7,180
Dich zu einem Waypoint porten. (Sind diese blau-weißen Rauten auf der Map)

Vielleicht solltest du dir mal die Hinweise anschauen, dafür sind diese nämlich da. Für solch kleineren Fragen bitte auch in Zukunft den Chit Chat nutzen.

#closed
Mostey is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
WTS Guild Wars Gold,Guild Wars Ectos,Guild Wars Zaishen Keys for sale
02/19/2013 - Guild Wars Trading - 4 Replies
Hi, i want to sell Guild Wars Gold,Guild Wars Ectos,Guild Wars Zaishen Keys.If someone is interested , you can email me and add my msn. We can talk details there. I will give u a low price of Guild Wars Gold,Guild Wars Ectos,Guild Wars Zaishen Keys including weapons. I am serious. Email:[email protected] MSN:[email protected] Thank you for reading my post.
Guild Wars 2 - Verkauft wieder am Start
09/11/2012 - User Submitted News - 3 Replies
Bereits nach ganzen 2 Tagen nach dem das Spiel auf dem Markt erschienen ist musste Entwickler ArenaNet den Verkauf des derzeit beliebtesten Online-Rollenspiels einstellen. Grund dafür ist schlicht und ergreifend die Nachfrage der Fans, welche regelrecht den Rahmen sprengte. So stehen euch fortan nicht nur neue Server zur Verfügung, sondern auch ein ausgebautes Support-Team und ein stark aufgerüsteter Handelsposten. Demzufolge könnt ihr nun wieder über guildwars2.com euren Titel...



All times are GMT +2. The time now is 18:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.