Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 21:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



AoC GM - Age of Conan Game Master

Discussion on AoC GM - Age of Conan Game Master within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2010
Posts: 1
Received Thanks: 2
AoC GM - Age of Conan Game Master

Mit voller langweile mal ein GM Charakter (Nein, ich bin kein echter GM) genommen und wenig herumgespielt, dabei kam das heraus:




Natürlich war mehr möglich wie Stats setzen, Sachen spawnen.. was halt ein GM alles kann.
Aber schließlich waren dann 7 GMs online um mich zu kicken und die Spieler zurückzusetzen.

Zum Schluss habe ich noch ein Video von der GM Insel:

Made with a real GM-Account
Aochack is offline  
Thanks
2 Users
Old 07/20/2010, 22:01   #2
 
bluna771's Avatar
 
elite*gold: 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 348
Received Thanks: 27
loool nice man!
bluna771 is offline  
Old 10/12/2010, 20:29   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2010
Posts: 7
Received Thanks: 0
how did u do this?
traudel is offline  
Old 12/09/2010, 09:36   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 57
Received Thanks: 30
=D=D Bitte zur kasse 1 Kommen geil ey
|_Moderator_I3_Y_| is offline  
Thanks
1 User
Reply

Tags
aoc, funcom, gm, insel


Similar Threads Similar Threads
Game master insel
04/23/2010 - World of Warcraft - 14 Replies
hi, wollt ma fragen wo die berühmte GM insel liegt.hab schon viel davon gehört aba nich wo die is.ich weiß das es da nix besonderes is. alles was ich will is am besten n screenshot von der karte mit m mauszeiger auf der insel.wäre sehr dankbar dafür wenn das wer machen könnte.
Wie wird man ein Game Master
04/14/2010 - CrossFire - 14 Replies
Vielleicht weiß das jeman!!!!!!!! Was die vorrausetzungen sind...... Den im Forum steht nichts
[Game Master Commands]
09/18/2009 - Metin2 Private Server - 11 Replies
Da immer wieder soviele nach den Commands Fragen und wissen wollen ob diese gehen habe ich hier eine Liste für euch. Alle Game Master befehle Funktonieren die ich nun Poste. Ich habe alle selber getestet, ich mache noch einmal einen Spoiler mit die wichtigsten Commands die auch am beliebtestens sind. Zuerst in NPC´s / Metinsteine etc. in die ihr euch Verwandeln könnt. Immer im Eingabe Fenster /poly "code" code = vorne die Value, dahinter steht immer was es ist und wo "meistens"
Game Master position
12/24/2008 - Off Topic - 2 Replies
Our company is looking for Game Masters (GM) to manage events, NPC and public relations in a persistent world. Applicants must be fluent in English. Knowledge of the German language is an added value. Passion for MMOG, strong written communication and customer service skills, strong organizational and time management skills and professionalism are requirements. Previous experience as a GM is a plus but not required, scheduling flexibility is also a plus. This position is a work at home...



All times are GMT +2. The time now is 21:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.