Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 18:35

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

1.6 gesperrt - vor 1 1einhalb jahren

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 209
Hallo -.-

wollte grad eub Ründchen CS zocken, als ich feststellen musste, dass ich von allen 1.6 VACservern gebannt bin. Leider habe ich das letzte mal vor 1,5 jahren einen cheat benutzt und das nur insgesamt 8 mal oder so. Und jetzt werde ich gebannt, das ist vollkommen sinnlos. Kennt jemand eine Mailadresse, an die ich mich wenden kann? Die Supportseite von steampowered ist fürn *****.

thx 4 hlep!

Term!nX is offline  
Old   #2

Received Thanks: 5
Steam entbannt keine Accounts...

Aber du kannst dir von mir nen SteamAccount "ertraden" =)

M4stiff is offline  
Old   #3

Echt nicht? Omg irgendwann werde ich SEHR reich sein und Valve corp. in den Ruin treiben. Das regt micht stark auf.
Term!nX is offline  
Old   #4

Received Thanks: 267
hüch dachte der wird innerhalb 1nes jahren entbannt oO
hatte ich schonma irgendwo gelesen und bei nem alten acc hatte es geklappt

xaladin is offline  
Old   #5

Received Thanks: 19
Quote:
Originally posted by xaladin@Sep 9 2006, 17:38
hüch dachte der wird innerhalb 1nes jahren entbannt oO
hatte ich schonma irgendwo gelesen und bei nem alten acc hatte es geklappt
also, das mit dem 1 Jahr, War bei VAC1 so wurde da selber mal gebannt 2004 oder so, das blöde an VAC2 ist das es loggt was für hacks du nutzt, d.h. du nutzt jetztz einen undetected hack, dieser wird in 2 monaten von vac2 gebannt, vac2 durchsucht die logs und siht das du ihn auch mal bentutz hast = ban ohne zeit angabe glaub ich.

naja mein 4 ställiger Id Account wurde auch disabled
d-aze is offline  
Old   #6

Received Thanks: 52
Hab auch nen gebannten CSS acc. Naja habs auchv ersucht aber wurde nit entbannt. Zur sahe Vac2.

Hab letzens nen Interview auf Giga gesehen wo

1. Der chef der ESl
2. Ein anti-cheat tool progger
3. Ein cheat-tool verkäufer

da waren. Aufjedenfall sind die dann später zum thema bannen etc. gekommen. Da haben die dann die aussagen gemacht, dass Vac nicht sofort bannt, sondern den Cheater weitermachen lässt, wenn dann irgendwann genug geloggt sind, werden alle auf einmal gebannt ~.~
Gogel is offline  
Old   #7

Das Problem ist, dass ich nie einen Hack online benutzt habe. Allerdings hab ich gelegentlich nen Hack offline gegen Bots ausprobiert - aber das wars auch schon.
Vor 1,5 Jahren gabs noch kein VAC2, also kanns nicht meine Hacks detected haben damals. Sinnlos aber mir ists scheißegal, da aus Not habe ich gemerkt:
C-D > all
Term!nX is offline  
Old   #8

Received Thanks: 6
WeLov3 is offline  
Old   #9

Das scheiß Ergebnis sieht so aus (von unten nach oben lesen diesmal):

Good afternoon,

I do know that your unable to unban Steam-accounts. But for the Valve corp. only a banned account is a good account. I've paid once, so Valve does not need me anymore. Sorry, but I must say, that I will never buy steamgames again, because I am really disapointed at the whole Valve corp. Valves hopes, that I'll buy a new Counter-Strike key, but I will not do so. This accident solidifies my opinion to Valve and VAC. I'm forced to play on C-D servers. Thanks to the Valve corp., I hope Valve will stop to abuse its monopoly.

Best greetings,

Christian Weisweiler

Response (JeffH) 09/09/2006 03:47 PM
Hello,

Our system indicates that your account has been permanently banned by the Valve Anti-Cheat system (VAC) - unfortunately, the Steam support team is unable lift the ban.

We are not able to disclose the cheats which were detected, nor can we provide the date and time the infraction took place. VAC has confirmed that the ban on your account was applied legitimately.

This ban applies to a Steam account (regardless of whom was using the account at the time the infraction occurred) and any games registered under the account. The use and security of your Steam account is your responsibility.

We cannot move game subscriptions from accounts which have been banned by VAC.

The account may still be used to play single-player games or to connect to non-secure game servers and for games played over a LAN. Please change your filter settings in the server browser list to show servers which are not VAC-secured (from the Steam main menu go to the "View" option, select "Servers" and then select "Not secure" in the Anti-Cheat drop-down).

Please do not register retail products or purchase new Steam subscriptions on a VAC-banned account. If you choose to purchase a new copy of the game, please register it or install it with a new Steam account. Remove all cheats from your system before you install (if you do not know where the cheats were installed, you may want to consider reformatting the machine and starting over with a new installation of your operating system).

For more information on Valve's policies, please see the Steam Subscriber Agreement and the Rules of Steam Online Conduct:

Steam Subscriber Agreement
http://steampowered.com/index.php?area=sub...riber_agreement

Rules of Steam Online Conduct
http://steampowered.com/index.php?area=online_conduct

Customer (Chris Smith) 09/08/2006 01:44 PM
I have not recieved an aswer to my question yet.

Customer (Chris Smith) 09/08/2006 01:36 PM
Good afternoon ladies and gentleman,

this evening I had to determine, that my steam-account has been banned. I was really shocked, because I allways and I really mean allways played fair and attached importance to fair play. So I cant understand why the steamstuff has banned my account. I hope you will clear this mistake. Please mail back you answer to .

Greetings,

Christian Weisweiler (germany)

Irgendwann, wenn ich Milliardär bin, dann kauf ich diesen Kackladen und schmeiß den Verantwortlichen raus >.<
Term!nX is offline  
Old   #10

Received Thanks: 21
lol? ist es jetzt verboten gegen bots zu cheaten?
ich hab nämlich bei 1.6 paar mal gecheatet weil mir langweilig war

macht den das einen unterschied wenn man noclip bei css z.B. verwendet oder solche hacks anhat?

Thelod is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »