Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 18:30

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



City of Heroes Going Rogue™ Release Date Announcement!

Discussion on City of Heroes Going Rogue™ Release Date Announcement! within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1




 
gotstyle's Avatar
 
elite*gold: 71
Join Date: Apr 2004
Posts: 7,153
Received Thanks: 3,072
City of Heroes Going Rogue™ Release Date Announcement!

EN:

NCsoft and Paragon Studios are proud to announce that players will have the opportunity to walk the line between good and evil (or cross it), on August 17th, 2010 with the release of City of Heroes Going Rogue™. City of Heroes Going Rogue is the second paid expansion in the City of Heroes® franchise. For the first time in any super-powered MMORPG, the moral choices players make will affect their characters' game play experiences. Heroes can fall from grace to become Villains, while Villains can redeem themselves to become Heroes. In addition, players can now access the alternate universe of Praetoria where they can enjoy new missions, zones, costume sets, fight new villain groups, and play with new power sets including Demon Summoning, Dual Pistols, Electric Control and Kinetic Melee.


Quote:
I was proud when we launched City of Heroes® back in 2004 and even prouder when we unveiled the City of Villains® expansion in 2005, but Going Rogue is by far the best work that this team has ever done. Paragon Studios has distinguished itself as a premier studio committed to excellence with every issue and we've raised the bar on this expansion. I'm so honored to be a part of this team and I believe that our players will be absolutely amazed when they see what we've done.
Melissa Bianco, Lead Designer of City of Heroes

City of Heroes Going Rogue will be available as an expansion-only, or as part of the City of Heroes Going Rogue Complete Collection, which includes both City of Heroes® and City of Villains®. Both versions of City of Heroes Going Rogue will be available from the .


GER:


NCsoft und Paragon Studios kündigen voller Stolz an, dass Spieler ab dem 17. August 2010 mit der Veröffentlichung von City of Heroes Going Rogue™ den schmalen Grat zwischen Gut und Böse beschreiten (beziehungsweise überschreiten) können. City of Heroes Going Rogue ist die zweite kostenpflichtige Erweiterung der City of Heroes®-Franchise. Zum ersten Mal in einem Superhelden-MMO beeinflussen die moralischen Entscheidungen der Spieler den Verlauf des Spiels und das endgültige Schicksal des Charakters. Helden können in Ungnade fallen und zu Schurken werden, während für Schurken die Möglichkeit besteht, sich zu rehabilitieren und zu Helden zu werden. Darüber hinaus haben Spieler jetzt Zugang zum Paralleluniversum von Prätoria, wo sie neue Missionen, Zonen und Kostümsets ausprobieren, neue Schurkengruppen bekämpfen und mit neuen Kräftesets spielen können; unter ihnen Dämonenbeschwörung, beidhändige Pistolen, Elektrobeherrschung und kinetischer Nahkampf.

Quote:
Ich war so stolz, als wir City of Heroes® 2004 veröffentlichten und noch viel stolzer, als wir 2005 die Erweiterung City of Villains® auf den Markt brachten, doch Going Rogue ist bei Weitem die größte Leistung, die dieses Team je erbracht hat. Paragon Studios hat sich als Studio der Spitzenklasse bewiesen, das mit jeder einzelnen Ausgabe vorzügliche Arbeit leistet; doch mit dieser Erweiterung haben wir die Messlatte noch wesentlich höher gelegt. Es ist mir eine große Ehre, Mitglied dieses Teams zu sein und ich glaube, dass unsere Spieler völlig begeistert sein werden, wenn sie erst sehen, was wir geleistet haben.


Melissa Bianco, Lead Designer von City of Heroes


City of Heroes Going Rogue wird als Erweiterung oder als Teil der City of Heroes Going Rogue Complete Collection erhältlich sein, die sowohl City of Heroes® als auch City of Villains® umfasst. Beide Ausgaben von City of Heroes Going Rogue sind im erhältlich.
gotstyle is offline  
Thanks
2 Users
Old 06/23/2010, 20:18   #2
 
_RisingDark_'s Avatar
 
elite*gold: 9
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,236
Received Thanks: 267
cool,danke für die info ^^
_RisingDark_ is offline  
Old 06/24/2010, 18:11   #3
 
|Dark|Side|'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 112
Received Thanks: 60
Sweet i know when i have to renew my acc now thx ^^
|Dark|Side| is offline  
Reply

Tags
city of heroes, city of villains, coh, coh going rogue, cov, going rogue, release


Similar Threads Similar Threads
Suche City of Heroes/City of Villains Account`s
12/13/2011 - Trading - 1 Replies
Hallo wie der titel schon sagt suche ich Accounts für COX gibt ja viele die mitlerweile aufgehört haben auf den europäische Server und Mindestens einem Rentner(lvl50) drauf
City of Heroes
10/23/2005 - General Art - 7 Replies
...und damit mein ich meinen versuch ein game-video zu produzieren! ist natürlich kein meisterwerk - aber vorgestern wusste ich noch nichtmal, welche videobearbeitungsprogramme es gibt und was fraps ist :rolleyes: achja, es ist ein city of heroes-video und zeigt ein bisserls was viel spass beim gucken http://rapidshare.de/files/5670744/Puh.wmv.html
City of Heroes
06/03/2004 - General Gaming Discussion - 12 Replies
http://www.cityofheroes.com/ was haltet ihr von dem game? erscheint wahrscheinlich gegen ende april wird meiner meinung nach nicht so der brüller da kein pvp vorhanden ist O_o ..



All times are GMT +2. The time now is 18:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.