Ok, there are a lot of interesting things in game structures
I’ve updated the CE table, added camera position and some other data (again for Russian server). If someone wants to help us, please make for example MS Excel table for structuring all available data, while CE isn’t suitable for such stuff
same in Russian:
Обновил файл для CE, добавил данные для положения камеры. Если кто-нибудь хочет помочь, сделайте таблицу в excel’е, дабы можно было структурировать все накопленные данные. а коль есть собственные наработки, например, движение чара или выполнение каких-либо действий посредством манипуляций с памятью, и если не жалко поделиться, милости просим
added:
It’s possible to change camera orientation (distance to char, roll and turn)
[006fc09c] + $64 - camera distance to char (float)
[006fc09c] + $68 - camera roll (float)
[006fc09c] + $6C - camera turn (float)
[006fc09c] + $7C - camera distance to char 2 (float)
[006fc09c] + $80 - camera roll 2 (float)
[006fc09c] + $84 - camera turn 2 (float)
[006fc09c] + $88 - camera distance to char 3 (float)
[006fc09c] + $8C - camera roll 3 (float)
[006fc09c] + $90 - camera turn 3 (float)