Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 12:24

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Avalon Heroes SHOP HACK v.1.0

Discussion on Avalon Heroes SHOP HACK v.1.0 within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 46
Received Thanks: 3
Thumbs up Avalon Heroes SHOP HACK v.1.0

Hello ! I want to show you new avalon heroes shop hack ;D its work like s4 shop hack!

take a look ;d
killereek is offline  
Old 06/30/2011, 11:59   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2009
Posts: 1
Received Thanks: 0
has anyone try this ?
it looks fishy from new member lol.. u should explain how it works etc
krayziemadnezz is offline  
Old 02/19/2012, 13:46   #3
 
tpog's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 125
Received Thanks: 6
sux....no pics .. no info .. i'lln't enter it
tpog is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
SUCHE AVALON HEROES HACK!
06/18/2011 - General Gaming Discussion - 1 Replies
Jo wie schon gesagt suche nen undetectet Hack für Avalon Heroes EU Je nach Angebot biete ich ne 10 oder 25 Euro PSC würde lediglich gerne Scenario Mode Hack zb. Speed//Attack Speed
Avalon Heroes Hack
06/18/2011 - Main - 3 Replies
Hallo, ich wollte mal frageb ob irgendwer ahnung davon hat einen Avalon Heroes Hack zu erstellen. Ich wer diesen Hack NICHT im Battlemode verwenden, weil dies einfach nur assozial ist. Ich werde ihn ausschließlich in szenarios benutzen. würde mich freuen wennn irgendwer dazu etwas weiß. Danke! :) Ps: Bitte keine idioten die nur schreiben "scheis hacker" etc.
Suche Avalon Heroes Hack
08/11/2010 - elite*gold Trading - 13 Replies
Hi, ich suche nen AH hack, um die heroes auf meine eingestellte deff stellen kann, den laufspeed auf 1000 erhöhen kann, undendlich geld habe, und die heroes den von mir eingestellten schaden (+ lebensraub wenn möglich) bzw die eingestellten attribute haben. es sollte möglicherweise ein trainer sein, der diese werte eingeben lässt, mit integriertem hackshieldbypass (oder .dll, wäre mir sogar lieber) warum ich das so möchte? ganz einfach: ich habe kaum ahnung vom hacken... und cheat engine...



All times are GMT +1. The time now is 12:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.