Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 05:42

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



MiniTroopers :)

Discussion on MiniTroopers :) within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
Rimander's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 54
Received Thanks: 14
MiniTroopers :)

New game in web.


Play Game
Rimander is offline  
Old 09/28/2011, 18:41   #2
 
SlimeFox's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Sep 2011
Posts: 53
Received Thanks: 1
Sweet game , something to kill 10-15 minutes on everyday I like the Brute on better to be honest , but this is not bad either
SlimeFox is offline  
Old 09/29/2011, 02:15   #3
 
Rimander's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 54
Received Thanks: 14
: P
This very good game, and as you say 10-15 minutes a day
Rimander is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Minitroopers.com [it's like myBrute]
09/26/2011 - Browsergames - 2 Replies
Meun Meun, Ich möchte euch ein Spiel vorstellen: Minitroopers Es ist ein ganz simples myBrute like Browsergame. Es geht einfach um darum eine eigene Armee zu gründen.
[S] MiniTroopers Rekruiten [B] 5 e*g pro Rekruit :-)
09/20/2011 - elite*gold Trading - 12 Replies
Servus zusammen, ich suche Rekruiten für Minitroopers. Pro Rekruit zahle ich 5 e*g ! Wer sich nen Rekruiten gemacht hat einfach mir den Namen per PM schicken und ich prüfe das kurz und schicke dann das e*g raus! Der Link: MiniTroopers - Create your army! They're tiny, they're brutal and they're under your orders! Grüße Ensky :-)
Minitroopers
09/10/2011 - Browsergames - 3 Replies
Hey, die Entwickler von Meinbrutalo haben ein neues Spiel heruasgebracht, dass MeinBrutalo ähnelt, meiner Meinung nach aber viel Besser und abwechslungsreicher ist. Man kann seine Charakter durch das in Kämpfen verdiente Geld ausbilden oder neue Mitkämpfer anheuern. Außer den Spieler gegen Spieler Kämpfen gibt es jetzt auch Missionen zu erledigen und Raids zu bestreiten. Die Anzahl an Primärwaffen, Granaten und Skills ist sehr groß und die Waffen haben Stats wir Reichweite, Genauigkeit...



All times are GMT +1. The time now is 05:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.