Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > General Coding
You last visited: Today at 03:46

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Navyfield hacken

Discussion on Navyfield hacken within the General Coding forum part of the Coders Den category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 13
Received Thanks: 7
Navyfield hacken

wie könnte ich mich den in navyfield server so rein hacken das ich pw und id und so she kann und einige leute entbanne?? kennt ihr leute die für mich hacken könnten in den server wen ja sag mir mal bitte oder so programme die es für mcih machen
buster1112 is offline  
Old 11/03/2009, 19:28   #2

 
Kazaaa's Avatar
 
elite*gold: 26
Join Date: Nov 2007
Posts: 32,809
Received Thanks: 12,142

Witziger Thread
Kazaaa is offline  
Old 11/04/2009, 15:00   #3

 
Adroxxx's Avatar
 
elite*gold: 15
Join Date: Nov 2005
Posts: 13,021
Received Thanks: 5,323
Adroxxx is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
lasz chaos hacken (oder hacken allgeimein)
06/23/2010 - Last Chaos - 16 Replies
hi,wollte mal fragen ob mir jemand das hacken beibringen kann ? oder halt nur last chaos hacken=) würde mich freuen wenn sich ein paar leute melden lg kenner
navyfield
12/09/2009 - General Gaming Discussion - 0 Replies
hat jemand einen navyfield bot oder weiß jemand wo man sowas downloaden kann?
Navyfield Hacken
07/14/2009 - General Coding - 4 Replies
Hy Leute, bin vor einigen Tagen auf das Spiel Navyfield von Camingo gestoßen. Da es keinerlei Schutz vor Hackprogrammen hat, hab ich es auch gleich mal versucht. Ich habe einige Sachen herauslesen können, und siel lassen sich auch verändern, allerdings nich so wie ich will. Beispielsweise das Geld: Ich kann den Betrag des geldes verändern wie ich möchte, nur wied dieser Betrag nur auch meiner Seite so angezeigt, und nich von der Serverseite so gespeichert.
SomeOne Know NavyField??
07/11/2008 - General Gaming Discussion - 3 Replies
SomeOne Know NavyField?? i play this game and i want any hack on it to get money or to be strong like 1 hit hack in kal ;) if anyone can help me post here or add me on [email protected]



All times are GMT +2. The time now is 03:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.