Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > General Coding
You last visited: Today at 00:45

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



CE Values für Aggro/Mob range/Vac/mob speed

Discussion on CE Values für Aggro/Mob range/Vac/mob speed within the General Coding forum part of the Coders Den category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 80
Received Thanks: 65
CE Values für Aggro/Mob range/Vac/mob speed

Guten Tag,

ich bräuchte ein wenig Hilfe um Values für die Monster aggro, will hat die aggro auf 0 setzen.
Auch die Attack range will ich finden und Monster speed.

Ich möchte nur die generelle vorgehensweise Wissen, um an die Values zu kommen.

So wie hier

Beim Vac habe ich bereits die coordinaten des mobs, nun muss ich an die Funktion kommen die die neuen koordinaten dort hinschreibt, via find out what writes/access to this adress komme ich nicht wirklich da ran. Ein paar Ideen?

Bitte keine Antworten wie "Les die erstmal ASM tuts durch" damit kann ich um nur von der logik her komme ich nicht weiter und brauche ein wenig Hilfe.

MfG
D4rk_Sasuke
D4rk_Sasuke is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Release] Values [Power;Range;Magazine]
06/26/2011 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 1 Replies
How To Change Values: YouTube - ‪ Change Adresses‬‏ Powers: Powers Change To : 1337 Training Plasma Sword: 9 Plasma Sword: 17
Speed,Vac,Non aggro
08/28/2009 - Dekaron - 4 Replies
Hey there, i havent hacked in like 1month now. And my scripts arent working anymore whit the correct codes. so i was wondering if someone could pm me the scripts or send me an email at [email protected] if you have a link for the scripts thats fine for me to. Thanks in advance
aggro range - ascent
03/24/2008 - WoW Private Server - 0 Replies
Hi zusammen, ich habe mir von hier mal Tyreals Easy ascent installiert und bin eigentlich zufrieden, leider ich aber die aggro range sowas von dermassen hoch das ich als lvl 250 noch von nem lvl3 eber aus 10 metern aggro ziehe, ich konnte über SuFu und auch in der conf leider nichts finden. Kann mir einer von euch helfen?
Mobs Aggro Range Frage
07/27/2005 - World of Warcraft - 12 Replies
Bei dem Scholo trick mit der Kiste bekommt man ja nie Aggro von Mobs auch wenn man etwas benutzt und sie gleich daneben stehen, doch was genau ist der grund dafür? Wie macht man es das man keine Aggro bekommt auch wenn man etwas benutzt usw.?



All times are GMT +2. The time now is 00:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.