Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > Reviews > Game Reviews
You last visited: Today at 18:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



League Of Legends Review

Discussion on League Of Legends Review within the Game Reviews forum part of the Reviews category.

Reply
 
Old 04/16/2017, 20:21   #31
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2017
Posts: 12
Received Thanks: 0
Nice review, LoL is best moba game after all
armendh is offline  
Old 04/22/2018, 00:00   #32
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2018
Posts: 27
Received Thanks: 1
Good job, nice to see
FckingChair is offline  
Old 06/30/2018, 22:30   #33
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 48
Received Thanks: 8
War fun in 2013-2014...jetzt ist es ganz nervig mit den neuen updates.
Pruned404 is offline  
Old 07/27/2018, 19:04   #34
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2018
Posts: 21
Received Thanks: 1
LoL patched sich selbst zu Tode
Trydent is offline  
Old 07/31/2018, 12:53   #35
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 1,168
Received Thanks: 219
Also zum Thema LoL will ich auch mal was schreiben .
In letzter Zeit mehren sich die Bugs ,ich sehe zum Beispiel Spieler im Busch obwohl dort keine Wards sind für eine Millisekunde .
Skins sind verbuggt ,manche Skins sind Buggy .
Die Wochenende Modi wurden deaktiviert .
Die Community ist so toxisch,man glaubt es gar nicht.

Sie trollen einen oder wollen einen zum Ban verleiten und tun so im Spiel als ob sie einfach nur dumm wären .

Ein Punkt der mich am meisten nervt und ich denke deshalb wird LoL untergehen :
Wenn man Kritik äußert,einen Bug meldet oder sonstiges .

Flamen alle dich (Spieler sowie die grünen) und downvoten den Thread damit niemand es wieder sieht und versuchen alles unter dem Teppich zu kehren . Es kommen dann immer die selben Argumente . Ich habe mal den Bug gemeldet mit Quinn . Was passiert ,ich wäre selber Schuld . Oder so etwas kann es gar nicht geben und so weiter .
Hauptsache LoL wird nicht schlecht geredet ,denn alles ist perfekt für die LoL Fanboys .

Manche Champs sind einfach broken und lächerlich (ADC sind so useless)

Ich hatte mal einen 22 /3/10 Kog er war Diamond . Am Ende verloren wir weil die gegnerische Irelia ihn einfach killte andauernd . Sie jumpt öfter zu einem als alles andere .

Die Spielerzahlen sind auch gesunken ,zum Glück .

Von einst 6 Millionen Leuten in Rankeds im Jahr 2016 ,spielten bisher nur 2,5 Millionen Rankeds dieses Jahr .

Das lustige war mal ein Comment von einem ehemaligen Spieler ,LoL spielen nur noch 99% Bronzes und 1 % Challenger .

Das Ranked System wurde auch zerstört man kann sich heutzutage einfach Gold Accounts oder höher kaufen für einige Euro .

Ich finde alle spielen kacke bis auf Challenger und da nicht mal alle ,hatte mal einen Diamond Amumu im jng ,der war 0 12 . Danach habe ich seinen Spielverlauf gesehen ,und der hat alle Spiele verloren . Außer ausgerechnet mehrere Spiele hintereinander (Wurde ja nicht geboostet)^^.

Habe zum Glück nicht 1 Euro in das Spiel investiert .

Selbst die Werbung in YT zeigt die Spieler als Opfer des Lebens .

Mal ehrlich da wird gesagt ,entweder man entscheidet sich für Karriere oder Familie und die Leute die gar nichts können bleibt noch LoL :'D

Vor allem seit die Asiaten Riot aufkauften ,merkt man wie lieblos das Spiel behandelt wird . Was kann man erwarten von dem Konzern der auch Clash Royale besitzt und Truhen verkaufte die 40 Euro kosteten nur um Legys zu ziehen.
Mal ehrlich 40 Euro für eine beschissene Truhe ,wtf ist das .

Manche High Level wurden sogar ohne Grund gebannt ,nur weil die sich dachten (Die kommen eh zurück haben ja kein Leben )

Selbst große Streamer hören damit auf ,weil es langweilig wird .
Daewtil is offline  
Old 08/05/2018, 18:15   #36
 
elite*gold: 22
Join Date: Apr 2014
Posts: 22
Received Thanks: 11
nice review, thanks...didnt play it yet to be honest because i play other games constantly but it's about time to try it. P.S. love those vids!
Vildza is offline  
Old 08/18/2018, 12:20   #37
Trade Restricted

 
elite*gold: 779
The Black Market: 125/1/1
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,888
Received Thanks: 82
I don't understand german , but IMO this game will make u rage like no other game u ever played , u might get addicted first year or so even if u rage , or feel like a pro when u win , and u will waste money if u playing for 6 months+ trust me even if it's a little , well at third year of playing my main account dia2 lots of skins.., got banned,(worth around 600-800€) was a heavy punch as i was already just playing cause few friends and to sell my account when i got bored , anyway didn't gave up bought another and after a month or two i realized what i am doing ?? with this game?? it's always the ******* same **** gosh!,most toxic community ever on a game , fkin waste of time for real when u notice u are always doing the same and pray to get a decent team , not troll or heavy flammers....just my opinion , cheers
ElectricalStorm is offline  
Old 09/06/2018, 19:31   #38
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2018
Posts: 27
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by claroqsi View Post
I don't understand german , but IMO this game will make u rage like no other game u ever played , u might get addicted first year or so even if u rage , or feel like a pro when u win , and u will waste money if u playing for 6 months+ trust me even if it's a little , well at third year of playing my main account dia2 lots of skins.., got banned,(worth around 600-800€) was a heavy punch as i was already just playing cause few friends and to sell my account when i got bored , anyway didn't gave up bought another and after a month or two i realized what i am doing ?? with this game?? it's always the ******* same **** gosh!,most toxic community ever on a game , fkin waste of time for real when u notice u are always doing the same and pray to get a decent team , not troll or heavy flammers....just my opinion , cheers
Habe nicht viel Spielzeit in diesem Spiel, das mit dem Geld ausgeben kann ich in dem Ausmaß so nicht bestätigen, aber der Ragefaktor ist dennoch sehr sehr hoch mMn..man sollte sich ein eigenes Bild von machen, aber besonders auf dieses achten
KODEBOOST is offline  
Old 09/19/2018, 20:46   #39

 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2018
Posts: 43
Received Thanks: 8
naja meiner meinung nach ist das game fast outplayed xd
Grizzly 420 is offline  
Old 10/22/2018, 22:00   #40
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2014
Posts: 1,168
Received Thanks: 219



Falls es wen interessieren sollte ^^.
Daewtil is offline  
Old 11/03/2018, 16:03   #41

 
Prinzessin Cirilla's Avatar
 
elite*gold: 66
Join Date: Oct 2016
Posts: 313
Received Thanks: 23
Wow das ist echt gut zusammen gefasst etwas lange aber sehr verständlich für jeden
Prinzessin Cirilla is offline  
Old 12/01/2018, 17:31   #42
 
Brisoka's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2018
Posts: 30
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by .Killua Zoldyck View Post
Wow das ist echt gut zusammen gefasst etwas lange aber sehr verständlich für jeden

Killua *-*
Brisoka is offline  
Old 12/01/2018, 23:13   #43


 
ExiledBoost™'s Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 419/0/0
Join Date: Jul 2017
Posts: 1,328
Received Thanks: 276
Gutes Review, sehr schön veranschaulicht und erklärt!
Kann League of Legends als selber aktiver Spieler nur weiterempfehlen!

LG
ExiledBoost™ is offline  
Old 11/30/2019, 05:19   #44
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2019
Posts: 20
Received Thanks: 2
S10 boys lmao
Spheren- is offline  
Old 12/20/2019, 12:56   #45
 
JackZapala's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2019
Posts: 61
Received Thanks: 2
good review
JackZapala is offline  
Reply

Tags
game, lol, review


Similar Threads Similar Threads
Review: League of Legends
06/01/2011 - League of Legends - 6 Replies
-



All times are GMT +2. The time now is 18:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.