Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > Foreign Games
You last visited: Today at 07:23

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

MABINOGI:HEROES 18+[KR]

Reply
 
Old   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 30
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by loonbg View Post
yes i stuck to phone part to ..

and i search 18 + 19 kssn but don't find
ye i always get to the cell phone thingi, if there is a way to pass that maybe somone can help me.

Auch in deutsch möglich :P


thxx



Zero123 is offline  
Old   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 1
Received Thanks: 0
hi guys everything is done hardly . I made an account , download the game and the update is now done but ...
when I opened the game I got error message :
''nexon game manager - warning''
plz guys anyone know how 2 fix just tell me

sorry about my bad english'


midoking101 is offline  
Old   #18
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 1
Received Thanks: 0
How i can pass the phone part??!

i used many kssns 18+ and all the time nexon asks about actvation by telephone...
juarezr is offline  
Old   #19
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 2
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by Dark Raccoon View Post
I can do the KSSN-Part for you, just add me in MSN: .

The problem is, in order to register, you need a korean Email-Adress (For example: dreamwiz.com.), and I can't manage to get one.
I know this thread is old but can you help me with the KSSN part for nexon?


Snoop221 is offline  
Old   #20
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 19
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by midoking101 View Post
hi guys everything is done hardly . I made an account , download the game and the update is now done but ...
when I opened the game I got error message :
''nexon game manager - warning''
plz guys anyone know how 2 fix just tell me

sorry about my bad english'
yea i need help with this too som1 help?
midanski is offline  
Old   #21
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 2
Received Thanks: 0
if someone can register me an account i`ll be very gratefull ... my mail is ... have a good day
h4ckzor3 is offline  
Old   #22
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 1
Received Thanks: 0
really ,,, someone can register me an acc YeP ı'll be very great full too ... pls help me my mail is :
saralonde is offline  
Old   #23
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2009
Posts: 1
Received Thanks: 0
Hey guy
tried a view kssns and also read i lot of reg. guides for nexon.com
none worked. i always get errors at the kssn+name page
i already tried 100 kssns but no success T_T
may anyone can help me please? ----> post down there or pm me with help pls :3

hoping for reply :>

PS: you also can make me an acc
naminab is offline  
Old   #24
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 1
Received Thanks: 0
Exclamation Im also trying to get an nexon account

hey everyone to all those that made an account, i dont know how you did it but i need your help i cant seem to get pass the kssn part. i tried to follow it looks great and the pictures are Awesome but i just cant do it. Then i was reading the post replys and came aross i went there and didnt understand anything lol and didnt understand how it would help. but anyways i need help!!! if someone can make me an account or just hit me back i would be greatful thank you.

my email:
mengmarlo87 is offline  
Old   #25
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2009
Posts: 1
Received Thanks: 0
omg must learn how to speak korean they are never going to make it USA apparently so.... just a heads up it is possible to learn what stuff means in Mabi Heroes if u have an english keyboard
netherdemon is offline  
Old   #26
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 1
Received Thanks: 0
there is a patch or something for make corean language to english language in the game?
where i can register an account for play at this game?
Bacio is offline  
Old   #27
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 57
Received Thanks: 5
Guys look, unless u live in Korea or know some1 who lives in Korea, ur not gettin past the telephone part. Our best bet is to wait until Nexon brings the game to USA and Europe. They plan to release middle of 2010 but, i heard from some ppl that the game isn't as good as u think it is...
darkskies is offline  
Old   #28
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 1
Received Thanks: 0
ya im stuck at the kssn how do i get past it i use a valid kssn and name but this comes up
이름에는 공백이 들어갈수 없습니다. (The name fits the space available.) no idea lol
bonethrack is offline  
Old   #29
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2009
Posts: 2
Received Thanks: 0
In STUCK on the Part (PHONE NUMBER) Help MEEEE PLEASE AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
folketes is offline  
Old   #30
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 3
Received Thanks: 1
Ok guys,

I just successfully signed up 4 Nexon and I wanna thank that guy, which made this thread and everyone else, who posted useful information ... I thought, I can only sign up for ''C9'' and thats it, but this guide showed me how to do things like that commonly . So I think I should just help y'all by telling you, if you use KSSN's from 18-19 years old persons like a really helpful guy told before on this thread, you will succeed with signing up AND I saw this phone number confirmation thing, WHEN I tried to sign up with an older KSSN, so just do what this guide or thread is telling you. Btw, the links are very helpful, too. One more thing: When you dont get passed through the phone number thing while signing up, although you use one of the KSSN's we are talking about, just type random things in the first box, like ''02-1111-1111'' (I used this one), and just let the other one below empty, so you can solve the problem with the error message popping up when you try to register... Thx so much again and btw I'm already downloading the game client...

I hope you guys succeed with signing up.
C y'all ingame.

EC


EgyptCentral is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
Mabinogi Heroes
Hello Guys ;) My question is... can anyone of u guys make me a korean Mabinogi:Heroes Account to play?? wanna try that game out with my PC =) ...
1 Replies - Foreign Games
MABINOGI:HEROES IP Block
good luck with getting passed the IP Block no Proxies work ether from what i have heard.
0 Replies - Foreign Games
[WTS] Mabinogi: Heroes Account
I want to sell a nexon Account, you can play Mabinogi: Heroes with it. Mabinogi: Heroes just was full released and is free 2 play. Pricing is...
3 Replies - Trading
mabinogi : heroes?
I was a beta tester The server will open soon mabinogi: heroes a little boring to me mabinogi game is totally different from the equality story...
1 Replies - Mabinogi
Mabinogi: Heroes?
here.] Greetings, I was wondering if you are going to play it? I will give it a try for sure. - Asiate
7 Replies - Mabinogi



All times are GMT +1. The time now is 07:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2016 elitepvpers All Rights Reserved.