Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Flyff > Flyff Private Server > Flyff PServer Advertising
You last visited: Today at 23:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



★★ Insanity Flyff ★★ Cap 300 ★★ Custom Edits ★★ High Population ★★ Join Us! ★★

Discussion on ★★ Insanity Flyff ★★ Cap 300 ★★ Custom Edits ★★ High Population ★★ Join Us! ★★ within the Flyff PServer Advertising forum part of the Flyff Private Server category.

Closed Thread
 
Old 09/05/2016, 23:32   #106
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 142
Received Thanks: 41
Hello guys and Gals

largest community of flyff players is waiting for you at insanityflyff
looking forward to see you all in here !
iHellsBlade is offline  
Old 09/07/2016, 00:09   #107
 
dennis1973's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2012
Posts: 372
Received Thanks: 72
i think server is good but to be really good you must farm a lot or pay much money to be good
dennis1973 is offline  
Old 09/08/2016, 09:47   #108
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 142
Received Thanks: 41
and you want some thing to farm over night and do siege all day after ?
because this is not a 1 day play/win server
you gotta farm your way up or yes, throw a lot of money at us
its simple like that and fair
not pay to win because players can also farm in game and get what ever they want
or players can buy expensive iPoints and almost none does that
the ones who do are rare and they pay for the monthly bills

this is how insanity works
work work work.... or pay pay pay

i think this is how all free to play games work now days !
iHellsBlade is offline  
Thanks
1 User
Old 09/08/2016, 12:01   #109
 
Mognakor's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 598
Received Thanks: 465
Quote:
Originally Posted by iHellsBlade View Post
this is how insanity works
work work work.... or pay pay pay

i think this is how all free to play games work now days !
Wrong.

Proper free to play games work by paying for content that is orthogonal to progressing in the game.
Mognakor is offline  
Thanks
2 Users
Old 09/08/2016, 13:37   #110
 
dennis1973's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2012
Posts: 372
Received Thanks: 72
i mean all the payer already got all and if you just start and farm you got really nothing and cant buy any good items because some cost 400Perin or so and i just farmed at beginning 200M in some hours just at leveling so i think it would take really long to buy just 1 good item ... and i farm yes but i dont want to farm 2weeks or so just for 1 item lol
dennis1973 is offline  
Old 09/11/2016, 16:34   #111
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2013
Posts: 96
Received Thanks: 23
Der Server war mal gut. Aber wie sagte ein Supporter dort Letztens zu Mir als ich Hilfe suchte um meinen Alten Account wiederzufinden.

Ich Zitiere.
GM: Hast du etwas Gespendet für Unseren Server?
Ich: Nein
GM: Wieso sollte ich dann meine Zeit Verschwenden und deinen Account suchen. Fang halt Neu an dun Nerv mich nicht ab.

Also wenn das Support ist dann schönen Dank auch. Und für so einen Scheiße Votet man jeden Tag wie Blöde.
panchan is offline  
Thanks
4 Users
Old 09/11/2016, 17:17   #112
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2014
Posts: 865
Received Thanks: 182
Quote:
Originally Posted by panchan View Post
Der Server war mal gut. Aber wie sagte ein Supporter dort Letztens zu Mir als ich Hilfe suchte um meinen Alten Account wiederzufinden.

Ich Zitiere.
GM: Hast du etwas Gespendet für Unseren Server?
Ich: Nein
GM: Wieso sollte ich dann meine Zeit Verschwenden und deinen Account suchen. Fang halt Neu an dun Nerv mich nicht ab.

Also wenn das Support ist dann schönen Dank auch. Und für so einen Scheiße Votet man jeden Tag wie Blöde.
Wenn der GM so dreist wäre, dann hätte dat Kid nicht sein GM-Titel. Aber du kannst ihn ja im Forum/Ticketsystem reporten, am Besten mit Screenshot falls du hast.

Von dem Server halte ich persöhnlich nichts. Mir gefällt es nicht. iHells kümmert sich kaum und lässt seine Leute arbeiten. Und er kriegt das Geld. Work work work oder pay pay pay
RocaBaton is offline  
Thanks
1 User
Old 09/13/2016, 16:41   #113
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2015
Posts: 15
Received Thanks: 18
Quote:
Originally Posted by panchan View Post
Der Server war mal gut. Aber wie sagte ein Supporter dort Letztens zu Mir als ich Hilfe suchte um meinen Alten Account wiederzufinden.

Ich Zitiere.
GM: Hast du etwas Gespendet für Unseren Server?
Ich: Nein
GM: Wieso sollte ich dann meine Zeit Verschwenden und deinen Account suchen. Fang halt Neu an dun Nerv mich nicht ab.

Also wenn das Support ist dann schönen Dank auch. Und für so einen Scheiße Votet man jeden Tag wie Blöde.
Hallo, kannst du mir den Namen des besagten GM's nennen? Hast du ggf. Screenshots für deine Behauptungen?

Du kannst dich gerne bei mir melden, wenn du möchtest.

Quote:
Originally Posted by Ariana View Post
Wenn der GM so dreist wäre, dann hätte dat Kid nicht sein GM-Titel. Aber du kannst ihn ja im Forum/Ticketsystem reporten, am Besten mit Screenshot falls du hast.

Von dem Server halte ich persöhnlich nichts. Mir gefällt es nicht. iHells kümmert sich kaum und lässt seine Leute arbeiten. Und er kriegt das Geld. Work work work oder pay pay pay
Das dir der Server nicht gefällt ist selbstverständlich deine Meinung die wir respektieren. Warst du selbst ein Mitglied im Team, sodass du über die Internen Geschehnisse bescheid weißt? Hells ist ein guter Admin, der sehr viel Zeit in den Server investiert. Zu behaupten er würde sich nicht / kaum um den Server kümmern ist schlichtweg unwahr, dies gilt ebenfalls für das Thema Geld.
CallMeBeast™ is offline  
Thanks
1 User
Old 09/16/2016, 08:58   #114
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 142
Received Thanks: 41
Come on guys, this is a promotion topic, it is not about my personal self ....
Please try to stay on topic ^_^
As **** as i may be in some of your eyes... the server is not me and i can promise you the server is good !
iHellsBlade is offline  
Old 09/16/2016, 13:41   #115
Trade Restricted
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 551
Received Thanks: 336
Quote:
Originally Posted by iHellsBlade View Post
Come on guys, this is a promotion topic, it is not about my personal self ....
Please try to stay on topic ^_^
As **** as i may be in some of your eyes... the server is not me and i can promise you the server is good !
Server doesnt feel like flyff anymore dude. (wings, stats, cheap conversion of dungeons / models)

Those op items make it feel totally cheap and unbalanced.

Im still surprised how those brainless pinoys play there
Devisory is offline  
Thanks
4 Users
Old 10/28/2016, 23:35   #116
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 142
Received Thanks: 41
its a better improved flyff
iHellsBlade is offline  
Thanks
1 User
Old 10/30/2016, 22:12   #117
 
elite*gold: 28
Join Date: Nov 2009
Posts: 221
Received Thanks: 28
not rly
unbalanced as **** and the worst pay to win server i´ve ever sawed.
The more you pay the stronger you get.
Dude you are just worser than Webzen
matymasta is offline  
Thanks
1 User
Old 11/07/2016, 13:38   #118
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2013
Posts: 96
Received Thanks: 23
Quote:
Originally Posted by CallMeBeast™ View Post
Hallo, kannst du mir den Namen des besagten GM's nennen? Hast du ggf. Screenshots für deine Behauptungen?

Du kannst dich gerne bei mir melden, wenn du möchtest.
Nein ich habe dazu keine Screens da ich so etwas nicht Screene. Ich finde es Persönlich absolut daneben das ich umsonst monatelange gespielt habe. Nun will man wieder anfangen kennt seine accounts nicht mehr und dann kommt da so ein text das man keine hilfe bekommt weil man nichts gespendet hat. Das Ist Erbärmlich leider. ich war mehrfach max level hatte unmengen an items unmengen an penya und nun sowas. Nein das geht nicht.

Aus diesem Grund Empfehle ich diesen Server nicht weiter.
panchan is offline  
Old 11/08/2016, 16:39   #119
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2014
Posts: 4,405
Received Thanks: 933
Quote:
Originally Posted by panchan View Post
Nein ich habe dazu keine Screens da ich so etwas nicht Screene. Ich finde es Persönlich absolut daneben das ich umsonst monatelange gespielt habe. Nun will man wieder anfangen kennt seine accounts nicht mehr und dann kommt da so ein text das man keine hilfe bekommt weil man nichts gespendet hat. Das Ist Erbärmlich leider. ich war mehrfach max level hatte unmengen an items unmengen an penya und nun sowas. Nein das geht nicht.

Aus diesem Grund Empfehle ich diesen Server nicht weiter.
Ich glaube du liebst es sehr, andere Server schlecht zu reden.
Wenn du keine Beweise hast, wird dir hier keiner glauben schenken können.
Wieso versuchst du nicht mit einem anderen GM Kontakt aufzunehmen oder den Admin zu kontaktieren.

Für mich ist dein Beitrag nichts als Spam, da du uns keine Beweise liefern kannst.
#edit
Dazu ist kein Server verpflichtet dir deine Spieldaten wiederherzustellen.
Wenn du deine Daten verlierst, bist du imprinzip selber schuld und nicht der Server.

Gruß,
Cyrok
Michi is offline  
Old 11/08/2016, 19:13   #120
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 491
Received Thanks: 56
Quote:
Originally Posted by Cyrok View Post
Wenn du keine Beweise hast, wird dir hier keiner glauben schenken können.

Für mich ist dein Beitrag nichts als Spam, da du uns keine Beweise liefern kannst.
Sprich nicht für Andere, das steht dir nicht zu.

Dein zweiter Satz macht ungefähr soviel Sinn wie "Was, du hast nicht gespendet? Dann helfe ich dir nicht."

Wenn er also einen Screenshot posten würde, dann wäre es kein Spam mehr? Seit wann ändern Bilder etwas an einer Themenverfehlung?

Und um dir das noch einmal zu verdeutlichen, da ich glaube, dass du meine Aussage nicht verstehen wirst, gebe ich dir ein Beispiel.

Für mich ist dein Beitrag nichts als Spam, weil du mir keine 200 € überweist.
B4sht4rd is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread




All times are GMT +2. The time now is 23:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.