Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Flyff Trading
You last visited: Today at 18:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Kaufe Perins (Steam) 250+

Discussion on Kaufe Perins (Steam) 250+ within the Flyff Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 31
Received Thanks: 9
Kaufe Perins (Steam) 250+

Hallo ich kaufe mind 250 perins auf steam (perfekt wären 400) zahlen würde ich 10€=25 perins
ineedchill is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Kaufe Perins auf Risem.
08/19/2010 - Flyff Trading - 4 Replies
Hey, wie der Threadname bereits sagt, kaufe ich Perins auf dem Deutschen Server Risem. Gezahlt wird mit Paysafecard oder was sich sonst noch einrichten lässt (Kommt drauf an was ihr wollt). Bei Interesse bitte hier herein oder per PM. Und Preisvorstellung bitte dazu posten. :D
Kaufe Perins [Risem]
08/15/2010 - Flyff Trading - 0 Replies
Wie oben schon steht würde ich 20-30 Perins kaufe (bzw. 2-3mrd) ich bin mit den Preisen von Risem nicht so vertraut deswegen weis ich nicht wieviel es wert wäre Zahle in PSC :D
Kaufe Perins [Risem]
08/14/2010 - Flyff Trading - 4 Replies
Würde gerne 2Mrd haben. Weis nich was so kostet würde 10er PSC zahlen:handsdown::D:handsdown:
Kaufe Perins auf Steamwalker
08/11/2010 - Flyff Trading - 0 Replies
Yo all, kaufe auf Steamwalker : Perins Ich biete : Paysafecard min. 3Mrd / 10€ Paysafecard
Kaufe Perins
05/04/2010 - Flyff Trading - 6 Replies
:D BURUDENG !!!!! ich schon wieder^^ brauche wiedermal paar perins am besten sehr sehr viele nehme in 1mrd schritten macht mir ein angebot^^



All times are GMT +2. The time now is 18:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.