Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Fiesta Online
You last visited: Today at 19:42

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Fiesta Online Gutscheicodes

Discussion on Fiesta Online Gutscheicodes within the Fiesta Online forum part of the MMORPGs category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
TheCrytec's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2015
Posts: 52
Received Thanks: 1
Question Fiesta Online Gutscheicodes

Viele wenn nicht sogar alle von euch haben den Offi gespielt.
Ich habe vor ein paar Tage wieder angefangen zu spielen und muss sagen das es mir dort wieder sehr gefällt. Leider wurde meine e-mail Adresse mit der ich den Account erstell habe von web.de gelöscht ich denke wegen Inaktivität. Nun zu meiner bitte an die die kein Offi mehr spielen könntet ihr vlt auf eurer email Adresse zu der euer Fiesta Account gehört nachschauen ob ihr noch unbenutzte Codes habt und mir diese vlt über skype oder hier als pn zu kommen lasse wäre echt nice und wenn ihr ja sowieso nicht spielt würden diese ja nur verschimmeln. Danke im voraus

Mfg Crytec
TheCrytec is offline  
Old 04/03/2016, 01:34   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2013
Posts: 81
Received Thanks: 13
also ich packe, wenn ich mal codes bekomme, diese for free in die verkaufssektion. einfach mal ab und an reinschauen, ob da evtl noch andere die gutscheine verkaufen
AnneKlatsche is offline  
Closed Thread




All times are GMT +2. The time now is 19:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.