Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Fiesta Online
You last visited: Today at 23:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Admin Panel ( Service )

Discussion on Admin Panel ( Service ) within the Fiesta Online forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
HypperKing's Avatar
 
elite*gold: 40
Join Date: Apr 2012
Posts: 346
Received Thanks: 92
Admin Panel ( Service )

Ich möchte hiermit ein Admin Panel Service betreiben womit ihr die möglichkeit habt über mein Server ( Http ) In den Admin Panel einzuloggen und dadurch mit paar kleinen ungefähr 17 funktionen eure DB leichter gesteuert bekommt

Diese Ganze Sache hat nur den Sinn wen ich dem jenigen dabei Vertrauen kann !

Diese Forderung wird für die Einrichtung des Panels benötigt :

1. DB Zugriffs Daten
2. SQL Browser für die Netzwerk Communication
3. Vertrauen auf mein Service ( Und mir )

Die Einrichtung von dem SQL Browser werde ich natürlich übernehmen wen auf dem jenigen Root Server keine Einrichtung erfolgt ist !


Alles weitere kann per Skype besprochen werden !

Kontaktmöglichkeit : -->

Skype Name : Ken der Pachi
Skype ID : blackkiller_1

Über die Kosten des Panels / Monatlich wird es auch per Skype abgesprochen !
HypperKing is offline  
Old 04/13/2013, 23:41   #2
 
elite*gold: 70
Join Date: Mar 2011
Posts: 571
Received Thanks: 251
lol sag doch gleich zipt mir eure datenbank und gebt mir euer geld...

vom inhalt her genau das gleiche nur das du es mit anderen worten umschreibst^^

Fazit:
dragonhunter09 is offline  
Thanks
4 Users
Reply


Similar Threads Similar Threads
KBotik, Primochka, ACP (Admin Control Panel) and bot service.
02/10/2013 - Browsergames Trading - 2 Replies
Hello all ElitePvPers users! ;) I'm official and 100% trusted KBot, KOpen Stealth, Kerkava, Merkava, Private Messages and ACP (Admin Control Panel) dealer! Do you want to get some of these things? OK! Just come HERE. ;) There are my programs and prices for them: - KBot noGG 10 years: PayPal (11€) PaySafeCard (20€ / 50zł - PLN) Neteller (50zł - PLN); - KBot GG unlimited: PayPal (30€) PaySafeCard (40€ / 120zł - PLN) Neteller (120zł- PLN); - KOpen Stealth unlimited: PayPal (30€)...
ADmin Panel
06/04/2012 - Browsergames Trading - 7 Replies
Hi I wanna buy unlimited bonux box doubler or 4 havoc .But I have a 15 euro paypal .Help
Panel Admin
06/02/2012 - Shaiya - 6 Replies
hello who can tell me how to fix this please http://img4.hostingpics.net/thumbs/mini_889596Cap ture010.jpg :handsdown::handsdown:
Admin Panel
05/03/2012 - Flyff Private Server - 5 Replies
Hey Elitepvpers, ich habe mal ne frage wie ist das fixx für Admin Panel da Kevin meinte mann könnte sich dadurch rechte machen etc...
Admin Panel
04/05/2012 - Flyff Private Server - 10 Replies
Hay, da ich gerade lw habe wollte ich das ACP von Stefan Pfeifer neu machen, Design habe ich verändert, habe die jetzigen Funktionen bischen erneuert und bischen von Sedrikas Panel eingefügt... Doch das ist mir bischen zu wenig und komme auf keine Ideen mehr was ich noch rein machen könnte, würde mich um paar antworten freuen ^^



All times are GMT +2. The time now is 23:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.