Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Fiesta Online
You last visited: Today at 01:57

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Fiesta Online PServer Handelsbot

Discussion on Fiesta Online PServer Handelsbot within the Fiesta Online forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 17
Received Thanks: 0
Exclamation Fiesta Online PServer Handelsbot

Die leute die auf privat servern spielen kenn das mann kann Elruen t1 kaufen und wieder verkaufen um sich geld zu machen das einziege ist nur selber zu machen ist auf dauer nervtötenend.

Ich suche ien Bot der als Handelsbot Elruen t1 kaufen und wieder verkauft und das automatisch und mehrmals ich versuche bereis mit einen Programm MacroX das zu machen nur i.wie macht er das nicht und mitn autoit komm ich nicht klar ^^

Wenn ihr informationen habt bitte ich darum es gerne zu posten da ich das in interessen aller Pserver Player mache =)
OutBase52 is offline  
Reply

Tags
fiesta online bot, fiesta online pserver


Similar Threads Similar Threads
YeloOnline --> New Fiesta Online Pserver
08/04/2011 - Fiesta Online - 0 Replies
Hallo e-pvpers ! Heute möchte ich euch den neuen Fiesta-Pserver "YeloOnline" vorstellen ! Über den Server : YeloOnline ist ein bis jetzt sehr erfolgreicher Server der am 5.uni 2011 erstellt wurde ! Anfangs ist er über Hamachi gelaufen da wir nicht sofort einen Root mit 0 Usern haben wollten !
Fiesta Online Pserver
12/23/2010 - Fiesta Online - 0 Replies
Hallo , Ich suchen einen guten Fiesta Online Pserver bei dem ich auch GM werden kann und der nicht so groß wie OMG oder Pintos oder Terra ist. Achja suche auch jemanden der mir vllt. helfen kann über Team Viewer einen Pserver zu machen .
Fiesta Online Pserver With High Rates
10/09/2010 - Fiesta Online - 0 Replies
hello i need server of Fiesta With High Xp like x500/x1000+ Please Tell me names or webstie
[Fiesta Online] XenoFiesta: English Fiesta Private Server! Windows 7 Supported!
06/16/2010 - Fiesta Online - 21 Replies
-
English Fiesta online PServer
05/26/2010 - Fiesta Online - 2 Replies
edited by trane.



All times are GMT +1. The time now is 01:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.