Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 00:40

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Rock Am Ring Ticket Shop

Discussion on Rock Am Ring Ticket Shop within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1



 
xCoDize's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 353/0/0
Join Date: Nov 2012
Posts: 5,862
Received Thanks: 605
Rock Am Ring Ticket Shop

Hallo Ich biete euch Tickets (General Camping) von mir und meinen Freunden.


Momentan Verfügbare Tickets: 1


Verfügbare Tickets schwanken je nach dem ob ich noch Tickets bekomme oder nicht und da ich sie gleichzeitig auf ebay noch Verkaufe.


Nehme über elitepvpers nur egold.
Bei Leuten mit 200+ Tbm und keine negativen auch PP über F&F.


Preise bestimmt ihr nichts unter 190€


Kaufbelege des Tickets gibts dazu ist von der offiziellen Webseite und verkaufe es weil ich doch nicht hinfahren werde.


Mit freundlichen Grüßen
xCoDize is offline  
Old 04/04/2016, 02:32   #2 Trade Status: Unverified(?)
Trade Restricted

 
elite*gold: 17
The Black Market: 238/0/9
Join Date: Sep 2015
Posts: 2,487
Received Thanks: 1,032
werde auf dich zurückkommen!
MQTT. is offline  
Old 04/04/2016, 18:36   #3



 
xCoDize's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 353/0/0
Join Date: Nov 2012
Posts: 5,862
Received Thanks: 605
Nurnoch eins da würde mich beeilen

Mit freundlichen Grüßen
xCoDize is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Rock am Ring
10/15/2013 - Off Topic - 15 Replies
Servus. Wie steht ihr zu Rock am Ring und was habt ihr am Ring bislang erlebt? Was sagt ihr zum Lineup dieses Jahr, besonders dazu, dass ein Musiker wie Cro aufrtritt? Bin mal auf eure Statements gespannt
[Selling] Biete 2x Ticket für ROCK am RING 2013
05/27/2013 - Trading - 4 Replies
Biete heute 2x Karten für Rock am Ring 2013 Termin : 7 - 9 Juni 2013 Preis ist VERHANDELBAR im Preis enthalten sind: 5€ Müllpfand Park- und Camping Gebühr
Rock im Park/ Rock am Ring 2012
01/22/2012 - Off Topic - 6 Replies
Hey Leute die Überschrift sagt es, wer ist dieses Jahr bei einem der zwei Festivals dabei? Ich würde sehr gerne zum Rock im Park gehen, da das andere bereits ausverkauft ist und ich riesiger Linkin Park Fan bin und sie deshalb sehen will :D Außerdem ist das Line Up generell ziemlich gut, unter anderem spielt sogar Metallica mit :) Was hält ihr davon? Spekuliert ihr auch hin zugehen?
WTT prem ticket / Ring of Heeren
08/28/2011 - Archlord Trading - 3 Replies
WTT Prem ticket for gold ticket or prem ticket +....... for heroic golden ticket WTT Ring of Heeren (Swash lv90 hh cap) for sorc lv90 hh cap ore all materials +1 scroll WTS Red Dragon Wings lv 6 (moove speed +17%) on Urzark server
[EU2]Sylvia | WTB Briliant Blode Ring/Premium Ticket
01/28/2011 - Archlord Trading - 6 Replies
As title says I want to buy Briliant Blode Ring (0/1) Or (1/1) 8/9/10% Resistance Stone Or Premium Ticket. I not pay with money (paysafe cards or paypal or wallie or etc..) I pay only with scrolls ingame. 100% no scam. For the Briliant Blode Ring / Premium Ticket i can offer Shuta Ring (1/1) 7% Resistance Stone / Blode Ring (0/1) + Scrolls Or only Scrolls. The seller must have his own scroll for the trade.



All times are GMT +2. The time now is 00:40.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.