Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 11:29

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



(B)Steam Family Sharing (S) E*G

Discussion on (B)Steam Family Sharing (S) E*G within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1


 
elite*gold: 0
The Black Market: 1010/0/0
Join Date: Jan 2014
Posts: 4,269
Received Thanks: 541
(B)Steam Family Sharing (S) E*G



preise werden per PN besprochen
bakuabi is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Steam Family Sharing
03/07/2014 - Off Topic - 3 Replies
Habe ein Problem mit Steam Family Sharing. Wenn ich ein Spiel spielen möchte dann steht dort: Senden der Autorisierungsanfrage fehlgeschlagen ( Account not found ) hat noch jemand das Problem? wenn ja weiß jemand wie es zu lösen ist?
[S] Steam Family Sharing
01/03/2014 - Steam Trading - 1 Replies
Hallo, ich suche einen Monat lang Steam Family Sharing. Derjenige braucht nur Black Ops 2 zu haben :) Dafür biete ich 11 e Gold und eventuell ein paar Minecraft migrated Accounts bump
Steam Family-Sharing Thread
10/04/2013 - Off Topic - 2 Replies
Heyho Leute Ich eröffne hier einen Thread für die zukünftige Family-Sharing Funktion bei Steam. Eigentlich eine Art "Ich-Suche-einen-Partner" Thread ;). Als erstes was ist eigentlich die Steam Family-Sharing Funktion? Die Steam Funktion erlaubt es mit anderen Usern Spiele zu verleihen um sich das Spiel zu downloaden und zu spielen. Mehr Infos unter Steam Family Sharing In diesem Thread könnt ihr mit anderen Leuten in Kontakt treten und spiele austauschen.
Steam: Family Sharing announced!
09/30/2013 - Gaming News - EN - 7 Replies
Valve proves with this announcement, that they are right about having a huge fanbase around Steam. After some leaked information regarding sharing of games in the past, they now officially confirmed their project under the name "Family Sharing". Yet after the first few lines it's clear, that not only relatives, but also close friends are able to benefit from this feature. http://i.epvpimg.com/SkXJe.jpg As we reported months ago, there have been new indications on such a service already...
Steam: Family-Sharing angekündigt!
09/28/2013 - Gaming News - DE - 63 Replies
Mit der heutigen Ankündigung zeigt Valve den Freunden von Steam erneut, warum sie die Distributionsplattform so gerne haben. Nachdem schon einige Informationen bezüglich des Teilens von Spielen in der Vergangenheit durchgesickert waren, gab es nun die offizielle Bestätigung unter dem Namen „Family-Sharing“. Aber gleich nach den ersten Zeilen wird klar, dass auch enge Freunde von dieser Funktion profitieren können, nicht nur Angehörige. Wie wir bereits berichteten, wurden die ersten...



All times are GMT +2. The time now is 11:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.