Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 18:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Tera Key/ Account [B] EGold

Discussion on [S] Tera Key/ Account [B] EGold within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 597
Received Thanks: 78
[S] Tera Key/ Account [B] EGold

Titel sagt alles.
Angebote per pn
Johny_dX is offline  
Old 02/19/2013, 14:04   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
Tömaaaa's Avatar
 
elite*gold: 212
The Black Market: 115/0/0
Join Date: Dec 2012
Posts: 5,444
Received Thanks: 932
Ich habe nin 25 Zerstörer auf dem deutrschen server, pn bei interesse
Tömaaaa is offline  
Old 02/19/2013, 16:42   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 597
Received Thanks: 78
pnd
Johny_dX is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Tera EU] Selling Tera EU Gold & Tera Account on Samael server.
06/22/2014 - Trading - 4 Replies
Hi, I'm selling a Tera Online EU account. The reason I'm selling the account is I'll be buying a Diablo III account. I'm currently playing the account, so the account will be getting more gold and more level day by day. Hence, the price may be increased after each update. Account Information Server: Samael PVP (high population) Class: Archer Level: 28
(B) Tera Account (S) Egold
02/09/2013 - Trading - 3 Replies
Hallo und zwar möchte ich gerne meinen zweiten Tera Eu Account verkaufen Auf dem Account befindet sich ein 50 Lancer Ellin Der Account ist noch bis zum 11.7 bezahlt ein paar tage können abweichen da noch ein paar Bonus tage hinzu kommen werden ihr bekommt alle daten in diesem Account wurden noch keine persönlichen daten eingetragen sprich ihr könnt ihn dann auf eurem Namen laufen lassen Achja es ist eine Digi Ce version mit ingame Items wie der weisse Löwe und so
[B] Tera CE account [S] Psc egold
08/20/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
http://i.epvpimg.com/cA53e.png Gametime abgelaufen !! Kauf beinhaltet: account + email !!
(B) Tera EU CE Account (S psc paypal Egold
07/29/2012 - Trading - 1 Replies
So da mein Letzter TauschPartner da Geld von Paypal zurück geholt hat habe ich es nach zwei Monaten geschaft meinen Accoun wieder zu bekommen kurze infos zu dem Account Tera Digital Eu CE Version Level 50 Lancer warscheinlich etwas höher da der andere den zum Gold Farmen genutzt hat also auch wohl passendes Gold drauf Hat keine Gametime mehr soweit ich weiss und auf nen anderen Server noch nen 30-40 Priest den er erstellt hat gebe für den Priest keine Garantie da er da ist oder ob der...
[B] Tera Account mit 29 Tagen [S] eGold
06/09/2012 - elite*gold Trading - 4 Replies
Hallo, ich verkaufe hier mein Tera account. Er ist ganz Neu. Hab den Key gestern aktiviert. Bietet einfach drauf los.



All times are GMT +2. The time now is 18:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.