Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 04:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] prestige service bo2 , jtag service [B] eg,psc

Discussion on [S] prestige service bo2 , jtag service [B] eg,psc within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
Legodemon's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 233
Received Thanks: 10
[S] prestige service bo2 , jtag service [B] eg,psc

hallo ich suche jmd der mir mein xbox live profil in bo2 hoch glitched mit dem stats duplicate glitch , was ihr aber auch anbieten könnt ich suche einen xbox live account ( in jedem cod high prestige ) einfach reinschreiben .

ps: jtag services ( prestige hack in cod 4 waw mw2 mw3 bo1 suche ich auch reinschreiben bitte )
Legodemon is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Cod 4-8 prestige service
12/29/2012 - Call of Duty - 3 Replies
tag kurz und knapp ich mache euch auf euer gewünschtes prestige für eine winzig kleine spende skype: Elit3Rag3
[B] Mw3 Prestige Up & Down service [S] e*gold / psc/ PP
11/04/2012 - Call of Duty - 7 Replies
ich pushe euch in mw3 belibig viele prestige up oder down ihr müsst mir jediglich eure acc daten oder mich via tv in euren acc lassen ist euch überlassen skype: Elit3Rag3 dieser service ist 100% bannsicher heißt ihr werdet auf keinen fall gebannt bei banns erstatte ich die steam accs back
BO Prestige Lobby Jtag Xbox
02/14/2012 - Call of Duty - 1 Replies
Gibt es überhaupt noch leute die in Bo Lobbys starten können auf der xbox ?! 800 Points würd ich geben wenn ja würd einer machen ?!



All times are GMT +2. The time now is 04:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.