Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 16:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] .PSD zu Css/html/php Coder [B] e*G

Discussion on [S] .PSD zu Css/html/php Coder [B] e*G within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 255
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,184
Received Thanks: 978
[S] .PSD zu Css/html/php Coder [B] e*G

siehe Topic. Mehr Details per Pn oder Skype ...
Bloodyrain™ is offline  
Old 08/05/2012, 10:48   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
CaptainSmile's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2011
Posts: 2,542
Received Thanks: 326
Ist das eher Aufwendig oder eher eine kleinere Sache? Kleinere Sachen kann ich auch erledigen...

Mit freundlichen Grüßen
CaptainSmile is offline  
Old 08/05/2012, 12:42   #3
 
elite*gold: 255
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,184
Received Thanks: 978
Eine dazugehörigen Hp ist dabei, nur .css/php muss etwas angepasst werden.
Bloodyrain™ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S] Coder / css, html
07/07/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
Suche einen Coder, der aus einem Mt2-Design eine Hp macht. Näheres via PN / Skype. Meldet euch.
(S)HTML/CSS CODER (B) PSC
10/02/2011 - Trading - 1 Replies
Hallo, Suche einen der mir ein fertiges Design scripten kann. Es soll nichts besonderes sein einfach nur dem Design die folgende Funktionen hinzufügen: Boxen sollen benutzbar gemacht werden, Navigation soll hinzugefügt werden mit den Seiten (OHNE Inhalte), Bei klick auf Header zurück zur Index. Hier ein Screen des Desgins http://s14.directupload.net/images/111002/temp/w8 6stcdu.png einfach Skype: musty102 adden oder per Pn anschreiben.
[S] Coder (PHP,HTML) [B] PSC
07/13/2011 - Trading - 3 Replies
Guten Tag. Ich suche einen Coder der mir eine Website Coden kann. Das Design habe ich schon. Folgendes muss rein: News System Login System Server Status (sollte kein Problem sein) ----
LF Web Designing & HTML Coder
04/30/2010 - Off Topic - 1 Replies
<Sorry if this is the wrong spot to post this> What i,am looking for: Me and my guild are looking for an Designing and HTML Coder, we found Guild Portal and saw alot of sites all custom and stuff, we tried to do that but ending up looking not good. We play GuildWars, and we got kinda of an idea what we want for our design. What we want: Heres few sites i thought were cool
Looking for an Html coder
09/24/2009 - CO2 Private Server - 6 Replies
I am needing help with a Html register page, is that possible? Message me here [email protected].



All times are GMT +2. The time now is 16:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.