Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 01:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S]Homepage Desing [B]e*Gold

Discussion on [S]Homepage Desing [B]e*Gold within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 1
Join Date: May 2010
Posts: 676
Received Thanks: 223
[S]Homepage Desing [B]e*Gold

Hey!
Wie die Überschrift schon sagt , suche ich jmd. der mir meine HP komplett umdesignt! Der jenige sollte CSS können.

Wenn er nach meinen Vorstellungen geht , werde ich mein komplettes Elite Gold ihn geben derzeit : 838 Elite Gold!


Lg
derGunga


Erreichbar in Skype unter:

kingsamed96
Razzer' is offline  
Old 04/26/2012, 16:48   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2007
Posts: 69
Received Thanks: 4
Knnast du mir mal Per PM schicken
wie und was genau du haben möchtest und wie die Page in mom aussieht ?
sun_jah is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Homepage Desing
10/11/2011 - Metin2 Private Server - 6 Replies
Hallo , Ich weis noch das dieses Homepage Design mal released wurde doch ich finde den Theard nicht mehr. Kennt es einer von euch noch ? Design : http://img543.imageshack.us/img543/1157/serverr.p ng Uploaded with ImageShack.us
[Homepage Release]Imba Homepage by TribalCriser [Top Desing , Viele Funktionen etc]
10/21/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 116 Replies
Hallo, Ich stelle euch hier eine neue Generation der Metin2 Privat Server Homepages zur verfügung, die Homepage ist einfach Gut sie bietet viele Funtkionen die fast keine Public Homepage bietet sie bietet noch mehr Funktionen als bekannt sind, ein Top Desing ist auch dabei. Informationen vorneweg (Wichtig: Bitte Lesen!):
New Homepage Desing By Asi
10/13/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 5 Replies
hi elitepvpers friends i am türkish someting speak english or deush. new desinq by Asi Panels. download : HP5.rar | tekdosya.com



All times are GMT +2. The time now is 01:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.