Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 06:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Middleman Signatur [B] 1eg und 1.82€ PSC

Discussion on [S] Middleman Signatur [B] 1eg und 1.82€ PSC within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 139
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,964
Received Thanks: 324
Arrow [S] Middleman Signatur [B] 1eg und 1.82€ PSC

Hey,

heute suche ich ne gute Middleman Signatur mit meinem Namen, Stylisch am besten im Gif. format damit es sich bewegt und es sollte möglichst sehr profisionell sein!

Ich biete euch 1egold und 1.82€ Rest Paysafecard.

Schickt mir eure fertige Arbeit o.ä und falls Sie gut aussieht, schick ich meine Versprechung.


MfG

Dengue
Seekon is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S] MiddleMan Signatur [B] 50 e*Gold
10/09/2011 - elite*gold Trading - 18 Replies
Hallo, hiermit begebe ich mich auf die Suche nach einer Middleman Signatur für mich. Animiert wäre schön. Und es sollte auf jeden Fall draufstehen. Trusted Fast Free PSC, Steam, Browsergames Zeichen.. und vieles mehr
[S]MiddleMan-Signatur [B]e*Gold
10/05/2011 - elite*gold Trading - 29 Replies
Hallo Elitepvpers, In diesem Thread suche ich einen MiddleMan-Layout/Signatur für meinen MM-Service. Kriterien: Es Sollte ANIMIERT sein! Text: Middleman-Service by .Th3PuNchLiiN3 Trusted|Fast|Free
[S]MiddleMan-Layout/Signatur [B]e*Gold
10/05/2011 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hallo Elitepvpers, In diesem Thread suche ich einen MiddleMan-Layout/Signatur für meinen MM-Service Was ich euch anbiete: Mein e*Gold, Preis varriert,wie gut das Layout ist
[B]Middleman Signatur
09/26/2011 - elite*gold Trading - 1 Replies
http://img593.imageshack.us/img593/3469/asdbfx.png Oben kommt dann der gewünschte Text. Farben und die Schrift kann geändert werden. Preis 15e*gold



All times are GMT +2. The time now is 06:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.