Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > e*pvp News > e*pvp News - DE
You last visited: Today at 11:33

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Link schutz bei Posts von neuen Mitgliedern

Discussion on Link schutz bei Posts von neuen Mitgliedern within the e*pvp News - DE forum part of the e*pvp News category.

Closed Thread
 
Old 07/19/2010, 07:15   #61
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,748
Received Thanks: 648
Quote:
Originally Posted by Fabol View Post
In der Metinsection sollte der Schutz verstärkt werden! Am besten ein Zensierer außerhalb des Sammelthreads. Außerdem sollten dort Neulinge nichtmal befugt sein, Links zu posten. Dies würde die Arbeit um einiges erleichtern!
Ja das wäre eine gute Idee !
DeviLsBlooD™ is offline  
Thanks
1 User
Old 07/19/2010, 07:17   #62
 
elite*gold: 11
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,352
Received Thanks: 388
Quote:
Originally Posted by Fabol View Post
In der Metinsection sollte der Schutz verstärkt werden! Am besten ein Zensierer außerhalb des Sammelthreads. Außerdem sollten dort Neulinge nichtmal befugt sein, Links zu posten. Dies würde die Arbeit um einiges erleichtern!
ja das mit denn Neulingen das wäre ein guter Punkt zu anfangen weil man kann sich sofort hier ein Account erstellen und sofort los legen und die kyelogger etc. verbreiten und das könne ein wenig unterdrückt werden wie zb. nach erst 20-30 Beiträgen links Posten das wäre eine Idee weil keiner Lust hätte sich erst 20-30 Beiträge zu schreiben bis er links Posten darf oder eine Zeitspanne für eine Woche

edit:sry für Doppel Posten ich dachte er hätte es nicht geschrieben -.- weil ich sah nix im Hauptseite sry
-20-Sawboy-20- is offline  
Thanks
1 User
Old 08/20/2010, 23:22   #63
 
VastoStyles.'s Avatar
 
elite*gold: 2
Join Date: Jun 2010
Posts: 768
Received Thanks: 233
Wie die meisten finde ich das auch super, aber muss es sein das ich bei meinem eigenen Link gewarnt werde?? XDDDDDDDDD
VastoStyles. is offline  
Thanks
1 User
Old 09/28/2010, 15:39   #64
 
.Party™'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 232
Received Thanks: 109
Nice.
.Party™ is offline  
Thanks
1 User
Old 09/28/2010, 17:03   #65
 
elite*gold: 25
Join Date: Mar 2009
Posts: 626
Received Thanks: 485
Quote:
Originally Posted by Fabol View Post
In der Metinsection sollte der Schutz verstärkt werden! Am besten ein Zensierer außerhalb des Sammelthreads. Außerdem sollten dort Neulinge nichtmal befugt sein, Links zu posten. Dies würde die Arbeit um einiges erleichtern!
Oh man,
du hast echt sowas von Recht...!
~Flow~ is offline  
Thanks
1 User
Old 10/03/2010, 13:30   #66
 
elite*gold: 1
Join Date: Aug 2010
Posts: 758
Received Thanks: 106
Joa Die Sollten sich das dan aber auch Gründlich durchlesen!!

MFG
DreeeaMz™ is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Link protection on posts from new members
10/03/2010 - e*pvp News - EN - 10 Replies
As some of you already noticed from now on links which are being posted by new members will be protected by our link protection system. After you click on a protected link you will be redirected to a warning page which points at several important hints and comments (maybe warnings) from other members. Basically this Addon has been implemented for the Newbies, especially those who do not deal with computer security that much. But the addon should be interesting for the experts too since...



All times are GMT +2. The time now is 11:33.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.