Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Diablo 2
You last visited: Today at 05:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Range für Lightning und Chain Lightning umstellen

Discussion on Range für Lightning und Chain Lightning umstellen within the Diablo 2 forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
Received Thanks: 0
Range für Lightning und Chain Lightning umstellen

... kurze Frage, schnelle Antwort bitte!

Wo stell ich die " Range " um ???

Danke !!!!
Der J0ker is offline  
Old 08/23/2010, 15:45   #2
 
The.Bavarian's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 167
Received Thanks: 4


Leicht ungeduldig?
The.Bavarian is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
light immune boss = chain lightning?
06/03/2010 - Diablo 2 - 32 Replies
Hi, oft gibts einen immunen light boss (selbst mit infi) und den schießt die sorc die ganze zeit an.. macht 0 dmg.. der merc killt die ganzen mobs die um die sorc stehen. Ich würde gerne in solchen fällen chain lightning benutzen wodurch der blitz auf die nicht-immunen char um mich herum springt und die tötet sodass der merc auf den immunen boss läuft (da der dann als einzig lebendes monster übrieg ist). hat da jemand eine idee? thx
Light immune boss = chain lightning?
06/01/2010 - Diablo 2 Programming - 1 Replies
Hi, oft gibts einen immunen light boss (selbst mit infi) und den schießt die sorc die ganze zeit an.. macht 0 dmg.. der merc killt die ganzen mobs die um die sorc stehen. Ich würde gerne in solchen fällen chain lightning benutzen wodurch der blitz auf die nicht-immunen char um mich herum springt und die tötet sodass der merc auf den immunen boss läuft (da der dann als einzig lebendes monster übrieg ist). hat da jemand eine idee? :( thx
Mainskill als Light Sorc (chain vs Lightning)
04/25/2010 - Diablo 2 - 5 Replies
Hey Leute hab mir grad infi geholt. Lightning macht mit aktuellem equip 26k, chain nur 10k... es dauert ziemlich lange bis er mit chainlightning mal was gekillt hat, das nervt bissl... welchen mainskill benutztihr?
Guild Lightning
10/22/2009 - Dekaron Private Server - 20 Replies
Hello everyone, I am writing cause I need your help again guys =) I would like to know how to put in this GM Guild Lightning like in Fussion as example. I guess I need to put a code into the database but which? I would be hella thanful! Greetz!
lightning SS
10/16/2009 - CO2 Weapon, Armor, Effects & Interface edits - 3 Replies
http://img159.imageshack.us/img159/2228/lightnings s2.th.jpg install: unzip and place folders here...c3/effects/ was bored i also included the photoshop files in the 2nd style added the Yellow ver 7.rar no pic sry *just rename the 7.dds to 1.dds, 2.dds, etc. * more ideas welcome



All times are GMT +2. The time now is 05:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.