Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Diablo 2
You last visited: Today at 01:34

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



N ASSA Torch NO LADDER!!

Discussion on N ASSA Torch NO LADDER!! within the Diablo 2 forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2009
Posts: 148
Received Thanks: 0
N ASSA Torch NO LADDER!!

Ich depp wollte mich meine assa baalruns machen und hab inv. vergessen anni low torch weg and 1 trap sks lol

leave euere offer hin fairen preisen
D2gamer is offline  
Old 03/02/2009, 13:14   #2
 
Tarantea's Avatar
 
elite*gold: 30
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,717
Received Thanks: 153
Ich glaub du hättest mehr Glück bei Trade-Foren wie D2jsp.org oder so etwas in der Art.
Und du solltest mal an deiner Rechtschreibung arbeiten...
Meiner Grammatik ist viel besser wo deiner xD
Tarantea is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Sell 140 Assa, and 95 Assa in 5th Reborn (Eternia)
04/23/2011 - Last Chaos Trading - 22 Replies
Hey alle ich verkaufe : 140 assa 2x g5- 3x b5 eva teile die besten daggs die man haben kann 3x 2x93 95 5 reborn assa: 165-10 10% cast 10% stun
unid torch / soso torch
04/04/2010 - Diablo 2 - 0 Replies
hat jemand billig undi oder soso t abzugeben o fg sry hab den trade thread net gesehen /closed
HC Ladder vs SC Ladder EURO TRADE
02/16/2010 - Diablo 2 - 0 Replies
hoi!!! also ich suche HC ladder euro sachen (billige) zb komplette sets (tal, assa, und so) oder billige uniques (wizzy, yadeklaue, lidlose..) und billige runenwörter (spirit, auch schwerter... einsicht, verrat, löwenherz und und und) offer sc ladder items, sagt mir einfach was ihr haben wollt!!! werden uns schon einigen können hoffe es findet sich jemand :)
Torch ID tool
07/17/2009 - Diablo 2 - 8 Replies
Hiho, es gibt ja diese sogenannte Torch ID tool, womit man schon vor dem indentifizieren die stats von den torches sehen kann. Doch dass muss man in verbindung mit dem D2 Launcher benutzen und ich weiß nicht recht wie man das macht. Vielleicht kann das ja mal einer von euch probieren und ne kurze erläuterung dazu schreiben^^ das wär echt super ;)
[WTS] All kind of Diablo 2 LoD items ladder/non ladder
06/03/2008 - Diablo 3 Trading - 0 Replies
ye, offer all kind of items in diablo2 LoD ladder/non ladder closed Bnet ofc !! looking for ... dunno ^^ money > all :P but if u need something just PM me with offer and needs



All times are GMT +2. The time now is 01:34.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.