Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Dekaron > Dekaron Private Server
You last visited: Today at 13:00

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[HowTo] Run your Dekaron Server under Debian / Linux

Discussion on [HowTo] Run your Dekaron Server under Debian / Linux within the Dekaron Private Server forum part of the Dekaron category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Nosferatu.'s Avatar
 
elite*gold: 22
Join Date: Jan 2008
Posts: 743
Received Thanks: 450
[HowTo] Run your Dekaron Server under Debian / Linux

------
Nosferatu. is offline  
Thanks
3 Users
Old 11/21/2009, 08:17   #2
 
-8gX's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 614
Received Thanks: 151
Oh wow! Thank you!!
-8gX is offline  
Old 11/22/2009, 21:40   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 53
Received Thanks: 0
Thanks ! was looking for this from long time .
candyboy1 is offline  
Old 11/22/2009, 22:34   #4
 
Nosferatu.'s Avatar
 
elite*gold: 22
Join Date: Jan 2008
Posts: 743
Received Thanks: 450
You can use with QEmu the 1-Click Server from silkbotter too, *.vmdk images are allowed.


2. and Easy way: VirtualBox (like VMware) idk is *.vmdk supported
Nosferatu. is offline  
Old 11/24/2009, 06:25   #5
 
elite*gold: 88
Join Date: Apr 2009
Posts: 342
Received Thanks: 64
This work? but only 1 click server or? or work? i haveatm only a debian lenny 5.0 server
[GA]Lightning is offline  
Old 11/24/2009, 11:10   #6
 
Nosferatu.'s Avatar
 
elite*gold: 22
Join Date: Jan 2008
Posts: 743
Received Thanks: 450
Quote:
Originally Posted by DeathMage View Post
This work? but only 1 click server or? or work? i haveatm only a debian lenny 5.0 server
All Virtual Machine working on Root Server but not on vServers, on vServer working only QEmu.

And Yes, you can use The OneClick Server from silkbotter with VMware Workstation or VMware Player on Linux! I have test it!
Nosferatu. is offline  
Thanks
1 User
Old 11/29/2009, 00:22   #7
 
Nosferatu.'s Avatar
 
elite*gold: 22
Join Date: Jan 2008
Posts: 743
Received Thanks: 450
-----
Nosferatu. is offline  
Old 07/09/2011, 10:05   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2011
Posts: 3
Received Thanks: 0
where is the guide?
lilelman72 is offline  
Old 09/28/2011, 20:19   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2010
Posts: 168
Received Thanks: 22
yea where is the guide
h96vy is offline  
Old 09/28/2011, 21:28   #10
 
gedimazs's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 863
Received Thanks: 197
Nosferatu left this forum so deleted all his topics
gedimazs is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Setup] Homepage, TS, WoW Server (Linux Debian Etch)
01/02/2013 - WoW Guides & Templates - 14 Replies
Das Tutorial ist nicht von mir! Bin durch Zufall über das Tut gestolpert und möchte es euch nicht vorenthalten. Dürfte für RSA Neulinge interessant sein. Vorallem ist es übersichtlich und gut erklärt. Hallo! Das hier soll eine Anleitung für Linux Debian Etcht sein. Da man sonst alles zusammen suchen muss stell ich hier mal das wichtigste für einen P-Server Admin rein in einer Anleitung. PuTTy
Wow Server Linux Debian Install
11/13/2010 - WoW Private Server - 7 Replies
Hallo ich habe einen root server mit Linux Debian und würde gerne WoW server drauf installieren. Ist dies möglich und wen ja were eine anleitung nett mit den befehlen zum instalieren . Bin schon lange auf der suche und habe gegoogelt dan frage ich mal hier vieleicht hat schon jemand darin erfahrung. Wen jemand skype hat und mir helfen könnte were sau nett. Skype : skype-markus25
[LINUX].ApfelSaft Easy OneKlick Server (Debian)
10/13/2010 - WoW Private Server - 6 Replies
Hallo ich möchte euch heute meine Debian Core zur verfügung stellen mit datenbank und co. ______________________________ | Arcemu Easy Server | | By .ApfelSaft & Bolior | | Patch 3.3.5 | | Have Fun! | |____________________________| Downloaden wget http://poppelboykumpel.vserver.cz/lampp-by-apfelsa ft.tar.gz
FreeBsd install auf Linux Debian 5??
07/24/2010 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hallo Leute sry wenn ich hier in der falschen Sektion sein sollte. Habe eine wichtige Frage unzwar habe ich alles so gemacht wie aiiir in seinem Guide gemacht hat. Jedoch habe ich das Problem das bei dem Image erstellen, kein Image erstellt wird. Habe alles so gemacht auch runtergeladen-->versuche das Image zu erstellen---> Datei oder Verzeichniss nicht gefunden---> danach hat er nur nen Ordner erstellt mit nix drin.... Bräuchte da mal dringend hilfe probier das jetzt schon seid...
Arcemu auf Linux Debian
03/24/2010 - WoW Private Server - 3 Replies
Hat vielleicht jemand eine gute Anleitung bzw. einen link wo ich Arcemu für linux downloaden kann. Ich versuch schon seit Wochen das auf meinem Server zu installieren nur es will einfach nicht klappen. Ich bin kein anfänger falls solche aussagen kommen sollten. mfg Sh4nks edit: Hab jetzt eine gute Aneleitung doch jetzt bekomm ich diesen Fehlercode: checking for g95... no checking for xlf95... no checking for f95... no



All times are GMT +2. The time now is 13:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.