Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 15:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[H]2x 25€ Amazon [W] Skins

Discussion on [H]2x 25€ Amazon [W] Skins within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
Davul1234's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Feb 2015
Posts: 244
Received Thanks: 13
[H]2x 25€ Amazon [W] Skins

Moin, ich biete zwei Mal 25€ Amazon Karten und ich suche dafür Skins. Natürlich zahle ich keinen MP und auch keine 90%. Jeder Scamversuch wird bei der Polizei gemeldet, egal um wieviel es sich handelt. Wir handeln definitiv mit einem MM, außer euer Profil ist vertrauenswürdig
Davul1234 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Trading] Amazon -> CSGO Skins, H1z1 Skins, Paypal or PSC
10/16/2015 - H1Z1 Trading - 0 Replies
Hello, Got 105$ on amazon.com & 25eur on amazon.de Looking to trade this for Paypal, csgo skins, paysafe or h1z1 skins! Add me on skype or PM me! Skype: roryyskype Regards,
[B] 5 $ Amazon US [S] CS:GO Skins
08/09/2015 - Trading - 0 Replies
Topic regelt. Gutschein wurde noch nicht geprüft,sollte aber safe sein da er von AppBounty ist
[S] Skins [B] PSC, Amazon
05/18/2015 - Counter-Strike Trading - 0 Replies
Suche folgende skins: Ak-Vulcan FT; AK-Fire Serpent BS; M4a1-S Cyrex; AWP Asiimov FT Karambit bis 150€, einfach was anbieten; Klappmesser Slaughter FN
[Buying] CS:GO Skins for Amazon Vouchers (Amazon Gutscheine)
02/06/2015 - Counter-Strike Trading - 3 Replies
Hallo, ich suche noch ein paar CS:GO Skins! Bitte alles anbieten, aber bitte keine Low Skins, die sowieso nur 10€ Kosten! Ich biete euch dafür Amazon Gutscheine, direkt von Amazon. Habe diese zu Weihnachten + Geburtstag geschenkt bekommen und benötige diese nicht. Also! Einfach eine PN mit dem Angebot! Habe auch skype, steam zum schreiben.
[B] 50€ PSN [S] 50€ PSC/AMAZON/CS:GO Skins
05/19/2014 - Counter-Strike Trading - 3 Replies
50€ PSC/AMAZON/CS:GO Skins suche ich biete 50e psn skype. bonzenmodel



All times are GMT +1. The time now is 15:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.