Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Counter-Strike Trading
You last visited: Today at 14:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Vk Butterflymesser (★) | Case Hardened MW!

Discussion on Vk Butterflymesser (★) | Case Hardened MW! within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2015
Posts: 16
Received Thanks: 0
Vk Butterflymesser (★) | Case Hardened MW!

Hallo ,
Verkaufe hiermit mein Butterflymesser (★) | Case Hardened MW ! Sieht echt nice aus
Würde gerne 150 euro dafür haben per überweisung da ich kein Paypal habe und kein Steam guthaben/psc möchte, weil ich noch im urlaub fahre dieses jahr

Ihr könnt mich gerne über skype oder Steam adden, da können wir weiteres Besprechen

MFG Alex

Skype : Telkrash123
Steam : Telkrash2000/TALEX


Onlinezeiten 19-24 uhr
Telkrash123 is offline  
Old 01/29/2015, 19:28   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 81
The Black Market: 141/0/2
Join Date: Dec 2014
Posts: 626
Received Thanks: 36
added
iBUYPOWER is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[★] [Case Hardened Calculator & Price Check] [Knives, Five-SeveN] | Fast ✔ [★]
05/07/2017 - Counter-Strike Trading - 16 Replies
CS:GO Case Hardened Price Check & Calculator! Hallo User von Epvp!, Ab sofort biete ich mich an um Preise von Case Hardened Waffen zu checken. Nachdem ich auf Reddit erfolgreich Preise von mehr als 20 User kalkuliert habe möchte ich das nun auch hier tun. Infos: - Nur Messer und Five-SeveN's (Five-SeveN ist ungenau) - Bitte dazu schreiben um welche Condition es sich handelt (FT, FN etc) - Ich nehme den derzeitigen Marktpreis.
[Trading] [B]Karambit (★) | Blue Steel [S] M9-Bajonett (★) | Case Hardened ab FT
07/25/2015 - Counter-Strike Trading - 2 Replies
Möchte mein knife gegen ein M9-Bajonett (★) | Case Hardened ab FT tauschen. Aktuelle Wert meines Knifes: 300$ M9: ab 170$ Das Case Hardened sollte ab 85% blue sein.
[Selling] ★ M9 Bayonet | Case Hardened
01/22/2015 - Counter-Strike Trading - 7 Replies
http://i.imgur.com/8StaIM9.jpg Exterior: Battle-Scarred Skype : xxrickxx1
Butterflymesser (★ StatTrak™) | Case Hardened Factory New
12/04/2014 - Counter-Strike Trading - 0 Replies
verkaufe ein Butterflymesser (★ StatTrak™) | Case Hardened Factory New ist 74% blau und rest golden! Bitte nur ernsthafte Angebote Selling an Butterflymesser (★ StatTrak™) | Case Hardened Factory new! 74% blue antoher is golden! Only Serious Trades!
[B] CS:GO M9 Bayonet (★) | Case Hardened
12/26/2013 - Counter-Strike Trading - 2 Replies
Biete: M9 Bayonet (★) | Case Hardened für Counter-Strike: Global Offensive Zustand: Battle-Scared Suche: -P250 Stattrack+M4A4 Stattrack+2xRandom Skin -1 legendary Skin wie z.b. P90 Death by Kitty Stattrack oder AWP Stattrack -andere legendary/rare Items (Knife) -50€



All times are GMT +2. The time now is 14:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.