Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Counter-Strike Trading
You last visited: Today at 19:44

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



CSGO Skin P90 | Tod durch Kätzchen

Discussion on CSGO Skin P90 | Tod durch Kätzchen within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
FRAQZ's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 97
Received Thanks: 3
CSGO Skin P90 | Tod durch Kätzchen

Suche den CSGO Skin P90 | Tod durch Kätzchen.
Fabrikneu oder minimale Gebrauchsspuren.
Wenn vorhanden mit Stat Trak.

Zahle mit PSC, Paypal oder Steamaccounts .
Angebote bitte hier im Thread oder per PM senden.
FRAQZ is offline  
Old 04/12/2014, 05:33   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2014
Posts: 96
Received Thanks: 2


I'm not german so I thought I'd just add the picture if you're interested, pm me.
The Global Elite is offline  
Old 04/12/2014, 05:40   #3
 
FRAQZ's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 97
Received Thanks: 3
this is P90 Cold Blooded not P90 Death by Kitty.
sry i'm not interested.
FRAQZ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
CSGO Skin Bewertung
04/16/2014 - Off Topic - 6 Replies
Hallo leute, ja ich weiß bin neu hier, aber kenne die seite von früher ;) Also ich habe mich mal dran versucht ein csgo skin zu erstellen und wollte nun eure meinung dazu hören: Steam Workshop :: Scar-20_Blue-Mountain Bitte seid nicht zu hart denn es ist einer meiner ersten skins ;)
[S] CSGO KNIFE SKIN / [B] 50€ PSC
12/22/2013 - Counter-Strike Trading - 0 Replies
Hallo meine Freunde^^.. Wie der Titel schon sagt, such ich ein neues Knife für meinen Steam acc!.. Addet mich in Steam oder Skype (zak_rambo = Steam) ; (aimbozz.felix = Skype)
Want a Knife Skin for CSGO
11/02/2013 - Counter-Strike Trading - 1 Replies
Hello everybody! I need 1 knife skin for counter strike: global offensive I can offer my elo boosting system and coaching, while im boosting you can watch me because I stream everyday! add steam: diogo6921
[Buying] Kätzchen Katarina Skin LoL
09/13/2013 - League of Legends Trading - 5 Replies
Hallo liebe Community, wie Ihr aus dem Titel entnehmen könnt suche ich den Skin Kätzchen Katarina. :mofo: Achso ja, am besten als Code für meinen Acc das wäre Super!
[CSGO] besser durch smokes sehen?!
01/15/2013 - Counter-Strike - 5 Replies
Hey Leute, Mir ist des Öfteren aufgefallen das einige Leute viel besser durch smokes sehen können als ich. Da wo ich den Gegner noch nicht sehe, schießen einige durch und treffen dann auch. Gibt es irgendeine ingame Einstellung oder Grafikkarten Einstellung um die smokes ein wenig schwächer zu gestalten? Mein System: i7 3770k 8gb RAM Gtx 680 Win7 Pro



All times are GMT +2. The time now is 19:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.